نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 12:34
عضو شورای اسلامی شهر لیکک با اعلام زیرسازی 9 خیابان این شهر برای آسفالت، گفت: زیرسازی این معابر با شهرداری و آسفالت آنها با اداره راه و شهرسازی است که درصورت عدم اجرای به موقع امکان بازگشت اعتبار وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ عضو شورای اسلامی شهر لیکک ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری از زیرسازی و  آماده سازی 9 خیابان این شهر برای آسفالت خبر داد.

 

شعبان بهمئی با بیان اینکه زیرسازی این معابر توسط شهرداری لیکک اجرا شد، تصریح کرد:پیمان آسفالت این معابر با پیمانکار طرف قراداد اداره راه و شهرسازی است اما با وجود زیرسازی هنوز کار آسفالت آغاز نشد.

 

وی با نگرانی از آسفالت نشدن به موقع معابری که زیرسازی آنها آماده است، گفت: با توجه به اینکه در ایام بارش و آبگرفتگی هستیم، لازم است اداره راه و شهرسازی هر چه سریعتر کار آسفالت این معابر را آغاز کند.

 

بهمئی گفت:با بارش های اخیر چند مورد آبگرفتگی در همین معابر داشتیم که به زیرسازی های صورت گرفته هم خسارت وارد شد.

 

عضو شورای اسلامی شهرستان بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی که آسفالت پروژه به درازا بکشد، خسارت ها بیشتر می شود و آبگرفتگی معابر مشکلات زیادی بر ای شهروندان ایجاد می کند.

 

بهمئی افزود:آخر خیابان گلستان 10به دلیل اینکه هنوز توسط اداره گاز شهرستان علمک گذاری صورت نگرفت، کار زیرسازی با مشکل مواجه شدکه لازم است اداره گاز نسبت به علمک گذاری این قسمت از شهر  اقدام فوری کند.

 

این عضو شورای شهر و شهرستان در ادامه گفت: پروژه آسفالت ورودی شهر لیکک از سمت اداره برق شهرستان هم با پیمانکار طرف قرارداد اداره راه و شهرسازی است .

 

بهمئی در پایان گفت:اعتبار آسفالت این بخش از ورودی شهر لیکک از محل اعتبارات حوزه نفت است و در صورتی که این پروژه به موقع اجرایی نشود شاهد بازگشت اعتبارات به وزارت نفت هستیم ؛در این صورت اداره راه و شهرسازی باید پاسخگوی کم کاری پیمانکار طرف قرارداد باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی