نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 13:56
به مناسبت روز ایمنی و مقابله با زلزله در مدارس:
مانور زلزله در مدارس شهرستان باشت برگزار شد+تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان باشت هدف اصلی از اجرای مانور زلزله را ، ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان برای مواقع ضروری عنوان کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل  از باشت نیوز؛ ظهر امروز مانور زلزله وایمنی در مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان باشت و با حضور فرماندار ، رئیس جمعیت هلال احمر , رئیس آموزش و پرورش , شهردار و تعدادی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد .

 

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان باشت در گفت و گو با خبرنگار باشت نیوز گفت: همه ساله در روز هشتم آذرماه که به عنوان روز ایمنی و مقابله با زلزله در مدارس نامگذاری شده است ، مانوری در مدارس برگزار می شود و هدف اصلی از اجرای این مانور ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان برای مواقع ضروری است.

 

محمدی در ادامه بیان کرد : دانش آموزان در اجرای این مانور نحوه پناه گیری، خروج اضطراری و امداد نجات را فرا می گیرند که برگزاری این مانورها باعث می شود در هنگام بروز زلزله دانش آموزان به راحتی بتوانند پناه گیری لازم و مناسب را انجام دهند.

 

وی در پایان گفت : هر یک از دانش آموزان در این مانور آموزش هایی را می بینند که می توانند این نکات آموزشی را به خانواده انتقال دهند و با این اقدامات در هنگام بروز حوادثی مانند زلزله از تلفات جانی کاسته می شود.

 

تصاویر:

 

 
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی