نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 19:01
همرزم کهگیلویه و بویراحمدی سردار سلیمانی در جمع مردم یاسوج ضمن اشاره به نابودی کلی دولت داعش ، پیروزی در عملیات ها را بدون حضور سردار سلیمانی غیرممکن دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر امروز مراسم بیعت با امام زمان (عج) و جشن پیروز جبهه مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، سردار شهابی فر و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در حسینه شهدای پد خندق برگزار شد که سردار شهابی فر در ابتدای این مراسم گفت: تشکیلات جدیدی را به نام داعش برای مقابله با شیعه به وسیله  هیلاری کلینتون و با حمایت آمریکا، عربستان و صهیونیستی ها به وجود  آوردند.

وی افزود: این حرکت از عراق شروع شود و بخش هایی از عراق به تصرف این گروه تکفیری درآمد و بعد از آن هم حرکت هایی در سوریه شروع شد و قسمت هلی وسیعی از خاک سوریه به تصرف داعش درآمد که بعد از تصرف موصل، دولت را تشکیل دادند.

سردار شهابی فر بیان کرد: در صدر اسلام جبهه یزیدیان همانند داعش سر از بدن انسان ها جدا می کردند. سیج هر جا تشکیل شد پیروزی در پی دارد. ارتش های در شرایط بحرانی ار نیروهای مردمی جلوتر نیستند.

وی با اشاره به مداخله آمریکا در سوریه گفت: در تکریت امریکا مداخله مستقیم می کرد و بخش های وسیعی از خاک سوریه را داعش گرفته بود . وقتی می خواستیم به زیارت حضرت زینب (س)  برویم با سرعت زیادی به ماشین ها تیراندازی می شد که  با انجام عملیات ها حلب آزاد شد و اولین پیروزی رقم خورد .

این رزمنده سپاه قدس تصریح کرد: آمریکا به خاطر چاه های نفتی که در رقه وجود داشت وارد منطقه شد و اولین مرکز داعش که موصل بود سقوط کرد و بعد از آن رقه و دیرالزور سقوط کرد همچنین شهر المیادین هم از آن ها گرفته شد و داعشی ها در بوکمال جمع شدند .

سردار شهابی فر ابراز داشت: آن چیزی که سردار سلیمانی را به اینجا رسانده است ایمان،  پایمردی، شهامت و ولایت مداری، شجاعت و تدابیر نظامی سردار سلیمانی است که ما را به اینجا رسانده است و در صحبت های سلیمانی معجزه دیدیم که پیروزی درعملیات ها بدون حضور وی امکان پذیر نبود.

وی تصریح کرد: عملیات از سه محور شروع شد . وقتی محاصره شروع شد نیروهای زینبیون و فاطمیون و ایرانی ها از بالا حمله کردند و به معنای واقعی دولت داعش شکست خورد و هیچ دولتی به اسم داعش در دنیا وجود ندارد.

فرمانده اسبق سپاه فتح استان با اشاره به نابودی اسرائیل گفت: اسرائیل اینقدر وحشت کرده است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است و روزی خواهد رسید که رژیم صهیونیستی و حکومت آل سعود سقوط خواهد کرد .

وی افزود: داعش در مناطقی که تحت سیطره آمریکاست همچنان حضور دارد و به صورت پراکنده وجود دارد ولی دولت داعش به صورت کامل از بین رفته است  و  در هر سرزمینی که اسلام در خطر باشد نیروهای بسیج و ارتش ما حضور خواهد داشت .

این رزمنده دفاع مقدس در پایان بیان کرد: آن ها از امام ما ضربه های زیادی خوردند و ایران در همه میدان ها پیروزمندانه پیروز خواهد شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی