نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 19:43
نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که جنگ سوریه یک جنگ احزاب علیه تشیع بود ، به مخالفت بسیاری از چهره های سیاسی کشور برای حضور در سوریه و تنها ماندن مقام معظم رهبری اشاره کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر امروز آیت الله ملک حسینی در جشن پیروزی جبهه مقاومت که در حسینیه ی شهدای پدخندق یاسوج برگزار شد ، گفت: نصرت و فتح سنگرهای دشمن جز با عزت و حکمت میسر نمی شود و هر حکمتی وابسته به خداست .

 

وی افزود: استراتژی در عرصه سیاست خارجه آنگونه که رهبرمان فرمود بر پایه عزت و حکمت است و این ها در عمق مکتب ما جا دارد چون قرار است مومنان مسیری که طی  می کنند شکست نخورند و ایمان هیچ گاه قرین شکست نیست و شکست برای مومن معنا ندارد .

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شکست در جنگ احد بیان کرد: شکست مومنان و ایمان نبود بلکه شکست طمع کنندگان منافقین بود و انسان مومن شکست نمی خورد و رمزش این است که بر دو پایه عزت و حکمت سیر می کند.

 

وی تصریح کرد: آیا می دانید در جریان حضور در سوریه رهبرمان تنها بود؟ وقتی که بحث حمایت از سوریه و سایر جبهه ها شد ، کسانی که درباره غده سرطانی بودن اسرائیل کتاب نوشته بودند ، رجال و شخصیت های همین کشور که در دوره ای حاکمیت داشتند نیز مخالف حضور ایران در سوریه بودند و تمام مشاوره ها به رهبری ، مشاوره عدم حضور بود و می گفتند ما به سوریه چکار داریم که این یکی از اشتباهات بود ، اگر کسی ندای یک مظلومی را بشنود و از او دادخواهی کند و انسان به فریاد او نرسد ، مسلمان نیست .

 

آیت الله ملک حسینی افزود :ما اگر ادعای انقلاب اسلامی بودن می کنیم ، حق نداشتیم بر اساس نگرش انقلابمان سکوت کنیم و فرقی نمی کند که سوریه یا عراق و یا لبنان باشد .

 

وی ادامه داد : اشتباه دوم این بود که آنها احساس میکردند اتفاقات سوریه فقط مربوط به سوریه است که تشخیص اینکه جایگاه شیعه کجاست به حکمت برمی گردد و این حکمت به آسانی به دست نمی آید و امروز ایران به مرز جغرافیایی محدود نمی شود .

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آیا آنچه در سوریه اتفاق افتاد یک نزاع داخلی بود یا یک جنگ علیه دین بود؟ که تحلیل آن به حکمت نیاز دارد ، آیا دار و وطن این کشور همان مرزهای جغرافیایی است که در کتاب ها آموزش داده اند یا هر جایی که مهد تشیع باشد ، هر جا که نامی از امیرالمونین باشد و رگی از ایشان دفن شده باشد ، ایران است .

 

وی اظهار کرد: هر کس که دشمن به پشت خانه های او آمد محکوم به شکست و ذلت است ، باور کنید که در این میان هیچ کس مشاوره نداد که باید وارد سوریه شویم اما حکمت رهبری بود که می دانست این یک نزاع داخلی نیست  و یک جنگ احزاب علیه تشیع است . و گاهی اوقات خطا کردند و نام هلال شیعی را مطرح کردند که  امروز به ستاره شیعی تبدیل شده است .

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به رزمندگان سپاه قدس گفت:رهبر ایران سلیمانی ها، اورنگ ها و شهابی فرها داشت که توانست مسیر عزت را طی کند  و خدا لباس عزت را به تن جامعه ای نمی کند که  با هر تهدید و تحریم بترسد و با هر ملامتی عقب نشینی کند و با هر شبهه وحشت سراپای وجودش را بگیرد .

 

وی بیان کرد: انسان باید جان خود را فدای ارزش ها کند که  اینها خیال می کنند ما فقط برای دفاع از گنبد حضرت زینب (س) می رویم در حالی که از ارزش ها و شرف و خشت های عزت بود که دفاع کردیم ، دفاع از سوریه ، دفاع از خودمان و آرمان های خودمان بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امتی که مقاومت نکند با ذلت گرسنه می ماند و اگر مقاومت کند و کشته شود تا همیشه زنده خواهد بود، گفت: ایران جهان را هوشیار کرد در برابر یک گروه تروریستی که هم نخوت و تکبر عباسی و هم قساوت اموی و هم تعصب خوارج و هم بازیگری و پول پرستی زبیریان را داشت ، که جنگیدن با چنین جبهه ای آسان نبود .

 

وی افزود : بسیج یک الگو برای حشدالشعبی و زینبیون و حیدریون و فاطمیون شد و دشمن از تفکری می ترسد که توانست به یک الگو در جهان تبدیل شود و حزب الله را در لبنان و حشدالشعبی را در عراق درست کرد و این یک پیروزی است .

 

آیت الله ملک حسینی در پایان به سخنان رئیس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت : ترامپ گفته بود که ایران منشا آشوب در منطقه است ، این یک پیروزی برای ماست چرا که آشوب علیه استکبار یعنی مقاومت در مقابل استکبار و در جایی دیگر گفته بود ایران فتنه درغرب آسیاست که این هم پیروزی دوم بود و به این معنی است که ایران توانسته است موقعیت خودش را در غرب آسیا تحکیم کند .

 

وی ادامه داد : رئیس جمهور امریکا گفته بود موشک های ایران تهدیدی برای دنیا هستند یعنی سپاه در استراتژی تولید موشکی که یتنواند تا 2هزار کیلومتری برود پیروز شد .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی