نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1396 - 19:06
سرهنگ انصاری گفت: مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا را هم به این منطقه برای پیگیری ایجاد سکوهای زیر کانکس مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث انتقال مردم از چادر به کانکس در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید به عمل آورد که از نزدیک با خانواده های زلزله زده کرمانشاهی دیدار کرد و به بررسی مشکلات موجود و خدمات رسانی در این مناطق پرداخت.

 

سرهنگ انصاری در گفتگو با چهارفصل با اشاره به حضور استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: شرایط روحی و روانی مردم خیلی خوب می باشد و مردم شش روستا سر پل ذهاب از سپاه فتح استان اعلام رضایت کردند و از خدمات گروه های جهادی، دانشجویی و بسیج سازندگی سپاه فتح استان بسیار راضی بودند.

 

وی گفت: مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا را هم به این منطقه برای پیگیری ایجاد سکوهای  زیر کانکس مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث  انتقال مردم از چادر به کانکس در حال انجام است.

 

جانشین سپاه فتح استان گفت:  در حال حاضر حدود 50 کانکس در این مناطق آماده شده است وهنگام بازدید معاون اول رئیس جمهور نیز در مناطق زلزله زده بنرهایی در تشکر از سپاه فتح وکمک های  مردمی استان نصب شده بود.

 

انصاری بیان کرد: استان ما همزمان در شش روستای سرپل ذهاب فعال می باشد و بحث ساماندهی، خدمات رسانی، ایجاد سکو جهت استقرار کانکس ها صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به توزیع مواد غذایی گفت:  در عرصه های موادغذایی،پوشاک، ملزومات زندگی، تامین آب و  بهداشت و درمان ، اعزام پزشک و آمبولانس کارهایی صورت گرفته است همچنین به صورت روزانه برای یک روستا غذای گرم پخت می شود.

 

جانشین سپاه فتح اظهارکرد: از مهمترین ملزومات این زلزله زدگان می توان به کانکس جهت اسکان اشاره کرد همچنین وسایل گرمایشی و کابل برق نیز یکی دیگر از این ملزومات است.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر سه گروه جهادی در مناطق زلزله زده تحت پوشش استان حضور دارد و کار آواربرداری و کمک به زلزله زدگان را بر عهده دارند.

 

سرهنگ انصاری با بیان اینکه اعلام رضایت مردم کرمانشاه از استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم این خطه از کمک های مردمی استان و نوع دوستی این مردم نهایت تشکر را به عمل آوردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی