نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1396 - 13:41
بخشدار مرکزی بهمئی با تایید خبر قتل دانش آموز 14 ساله در این شهرستان، خرده فرهنگ های اشتباه را عامل این قتل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازآوای ماغر؛ بخشدار مرکزی بهمئی ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری، خبر قتل دانش آموز 14 ساله در بهمئی را تایید کرد.

علی کرم صدیقی فر تصریح کرد:ساعات پایانی شب گذشته در یک مراسم جشن عروسی در شهرک سیاه شیر از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی بر اثر بی دقتی و تیراندازی سهوی، کودک 14 ساله مورد اصابت اسلحه ساچمه زنی قرار گرفت و در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه عامل تیر اندازی و کودک مقتول هر دو از یک خانواده و از طایفه شاه حسینی بهمئی هستند، گفت:این مصیبت را به خانواده مقتول و طایفه شاه حسینی و جامعه دانش آموزی شهرستان تسلیت می گویم.

صدیقی فر خاطرنشان کرد: متاسفانه از ابتدای شکل گیری شهرستان بهمئی تاکنون، بارها نشست های متعددی با حضور ریش سفیدان و متنفذین در قالب شورای فرهنگ عمومی و نشت های هم اندیشی برای اصلاح خرده فرهنگ های اشتباه در سطح شهرستان داشتیم اما همچنان شاهد بکارگیری اسلحه در برخی از مراسمات بهمئی هستیم.

بخشدار مرکزی بهمئی با اظهار نگرانی از وقوع این حادثه، خطاب به مردم بهمئی گفت:از مردم فهیم، شهید پرور و ولایتمدار بهمئی عاجزانه تقاضا دارم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ، خانمان سوز و خطرساز از تیر اندازی در مراسمات خودداری کنند.

صدیقی فر در پایان از مسئولان شوراهای تامین و فرهنگ عمومی و نهادهای امنیتی شهرستان بهمئی خواست، برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی، مصوبه ای تنظیم و اجرایی کنند که به موجب آن تیراندازی در مراسمات جشن و عزا در سطح شهرستان ممنوع و با متخلفین از این مصوبه برخود قاطع شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی