نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آذر 1396 - 13:33
نماینده دهیاران سرپل ذهاب گفت: بنده به نمایندگی از مردم سرپل ذهاب دست تک تک مردم کهگیلویه و بویراحمد را می بوسم و ما شرمنده این همه محبت هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ آبان ماه امسال  با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و بخش خصوی نخستین محموله کمک‌های مردمی استان به مناطق زلزله زده غرب کشور به ارزش 25 میلیارد ریال اعزام شد.

 

نماینده دهیاران 44 روستانی سر پل ذهاب در گفتگو با چهارفصل گفت: یک روز بعد از زلزله کمک های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق سپاه پاسداران به روستاهای سرپل ذهاب رسید که این کمک ها در نوع خود کم نظیر وبه جرات می توان گفت بی نظیر بوده است.

 

وی افزود: بیشتر مسئولان استان کهگیویه و بویراحمد در اینجا حضور پیدا کردند و ما اردوگاهی  را در روستای بریم بعنوان مقر  جهت اسکان مردم و نگهداری مواد غذایی راه اندازی کردیم.

 

محمدیان با اشاره به امداد رسانی های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از استاندار، مدیر کل بحران استان، فرماندهی و جانشین سپاه فتح ، بسیج دانشجویی و زحمات مسئول سازندگی و داوودی نهایت تشکر را دارم.

 

وی تصریح کرد: بنده به نمایندگی از مردم سرپل ذهاب دست تک تک مردم کهگیلویه و بویراحمد را می بوسم و ما شرمنده این همه محبت هستیم.

 

نماینده دهیاران سر پل ذهاب ابراز داشت: در حال حاضر استان کهگیلویه و بویراحمد شش روستای رشید عباس، بریموند، زله رشید، سلمان تپه، ناوفره و پیران تحت پوشش خود قرار داده است و تمام امکانات را برای ما مهیا کردند و اگر اینجا حضور داشته باشید احساس نمی کنید که اینجا زلزله آمده است.

 

وی تصریح کرد: همه مردم شهرستان و روستا های ما از مردم کهگیلویه وبویراحمد درس بزرگواری و محبت از این همه خونگرمی و کمک درس گرفتند.

 

محمدیان ابراز داشت: دست تک تک جوانان بسیج دانشجویی را می بوسم که با مدارک دانشگاهی در اینجا حاضر شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده هستند.

 

وی گفت: ما افتخار می کنیم به ایرانی بودنمان و افتخار می کنیم که این زلزله دری شد که برادران خوبی را در استان کهگیلویه و بویراحمد پیدا کردیم.

 

نماینده دهیاران سرپل ذهاب با اشاره به خدمات رسانی های انجام شده گفت: تشکر می کنم از ملت ایران که مردم خونگرم ثابت کردند با فرهنگ ترین مردمان دنیا هستند.

 

محمدیان با اشاره به مهمترین نیازمندی مناطق زلزله اشاره کرد و تصریح کرد: حدود 100 کامیون اجناس برای اینجا ارسال شده است که نیاز خاصی در حوزه غذایی و ... وجود ندارد ولی مهمترین نیاز ما کانکس برای روستاهایی است که صد درصد تخریب شده اند و نیاز است برای بازسازی خانه در مکان موقتی اسکان یابند.

 

وی ابراز داشت: 44 روستا تحت پوشش است که بنده به عنوان نماینده دهیاران می بینم که استان کهگیلویه وبویراحمد بی نظیرترین خدمات رسانی ها را دارد و و این استان رتبه اول را بین استان ها دارد و روستاهای دیگر از ما درخواست می کنند که زیر نظر این استان بیایند.

 

نماینده دهیاران سرپل ذهاب با اشاره به صحنه های همدردی هموطنان بیان کرد: دختر خانم چهار یا پنج ساله  از گچساران، عروسکی را اهدا کرده بود که این عروسک را پدر وی از کربلای معلی به عنوان سوغات آورده بود که این را ما به بچه ای دادیم که مادرش زیر آوار مانده بود و فوت شده بود و یا پسر بچه ای که کاپشن خودش رو هدیه کرده بود که ما آن را به پسر بچه ای دادیم که پدرش در این حادثه فوت کرده بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی