نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 8:15
نمایشی از اولین هماهنگی و کار مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد/
مشکل بازنشستگان جهاد کشاورزی حل شد
موضوع مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که نمونه مشابه آن در بسیاری ادارات دیگر سال‌ها به طول می‌انجامید، با تدبیر، هماهنگی و پیگیری مسئولان استانی با محوریت استاندار جدید تأمین اعتبار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛  جعفر گوهرگانی امروز هم جلوی دوربین‌ها قرا گرفت تا خبری خوش را به اهالی رسانه بدهد و از نتیجه‌بخش بودن پیگیری‌ها و انعکاس این مشکل در رسانه‌ها بگوید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که برخی تلاش کردند تا موضوع به تعویق افتادن مطالبات بازنشستگان سازمان تحت مدیریت او با همه ادارات‌کل زیر مجموعه‌اش را به یک بحران تبدیل کنند، امروز در این خبر خوش از تأمین اعتبار این مطالبات تا پایان سال 95 خبر داد.

او مطالبات بازنشستگان را 80 میلیون ریال اعلام کرد و گفت که این مبلغ از محل اعتبارات متمرکز ملی تأمین شد تا مطالبات افرادی که تا پایان سال 95 بازنشسته شدند، پرداخت شوند.

گوهرگانی ادامه داد که این افراد شامل همه بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل تابعه این سازمان هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که تخصیص این میزان اعتبار با پیگیری ها و همکاری استاندار این استان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

وی تعداد بازنشستگان مشمول دریافت پاداش بازنشستگی در این نهاد را بیش از 60 نفر ذکر کرد و یادآور شد: مطالبات پاداش بازنشستگی این افراد ظرف هفته جاری و تا یک ماه آینده به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

 بازنشستگان جهاد کشاورزی چندین بار برای حق و حقوق خود تحصن کرده بودند و در این بین افراد زیای با نیات مختلف سعی بر سوار شدن روی این موج اعتراضات را داشتند اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تیزبینی جلوی برخی تحرکات و سواستفاده‌ها از این تحصن‌ها و تخریب مسئولان را گرفت و با حمایت از مدیرش، مسیر پیگیری‌ها و رسیدن به اعتبار را تقویت کرد تا سازمان جهاد کشاورزی که موفقیت‌هایش در میدان کار و مزرعه نیازی به اثبات ندارد، در این موضوع مهم نیز سربلند بیرون بیاید.

موضوعی که نمونه‌ای از همکاری و تعامل و کار مدیریتی با شیوه‌های استاندار جدید این استان است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا