نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 10:00
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت:به نمایندگی از مردم زلزله زده کرمانشاه از پیشگاه همه مردم خوب و سرافزاز ایران به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد که نمایشی از اقتدار و معرفت انسانی خویش را نشان دادند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در گفتگو با چهارفصل با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه گفت: زلزله مهیب کرمانشاه بر اساس آمار زلزله نگاری ایران تا به حال بیش از هزار پس لرزه را پشت سر گذاشته که این پس لرزه ها بیشتر در شهرستانهای غربی استان و مرکز کرمانشاه احساس شده است.

محمدی اظهار کرد: شب گذشته  زلزله دیگری با قدرت 4.6 ریشتر بخش کوزران از توابع مرکز استان کرمانشاه را لرزاند که به بعضی از منازل خسارات وارد آمد اما امکاناتی نظیر برق، گاز، تلفن و دیگر خدمات قطع نشده است.

وی اشاره کرد استاندار بلافصله بعد از وقوع این زلزله آمادگی کامل را به همه ارگانها اعلام نمود و شخصا در میان اهالی روستاها و شهر کوزران که به دلیل وقوع پس لرزه به خیابانها آمده بودند حضور پیدا کرد. مردم این منطقه و دیگر توابع تا نزدیک صبح در بیرون از منازل بودند و خوشبختانه به کسی در این پس لرزه آسیبی وارد نشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به دلیل مدیران دلسوز و پای کار و نیروهای مسلح مقتدر از لحاظ امنیتی مشکلی ندارد، اکیپ های آماری و متخصص امر برآورد خسارات در حال پیگیری می باشند و در حال پرونده سازی برای این امر می باشند که تا کنون نتیجه نهایی و دقیق اعلام نشده که سعی می شود با آمار دقیق واصله خسارات وارده در کمترین زمان ممکن اعلام گردد.

کرم محمدی اظهار کرد: در کنار حادثه دلخراش و ناراحت کننده زلزله استان کرمانشاه مردم سراسر ایران گل کاشتند و با ابراز همدردی و نوع دوستی در کنار دولت و دیگر ارگانها و سازمانها موجب تسلی خاطر آلام مردم مناطق زلزله زده این استان شدند که این یکدلی با حضور به موقع مقام معظم رهبری و رییس جمهور تکمیل گردید.

محمدی در پایان گفت: مردم ایران با حضور به موقع خود در این مناطق و همینطور امداد رسانی با شکوه خویش، جلوه هایی از همدلی و وحدت را به منصه ظهور رساندند. بدون شک آنهایی که در این حادثه آسیب دیده بودند دردهای خود را با این همه شور و شعور مردمی به فراموشی سپردند.

وی تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از مردم زلزله زده کرمانشاه از پیشگاه همه مردم خوب و سرافزاز ایران از هر قوم و قبیله، زبان، دین و مذهب و بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد که نمایشی از اقتدار و معرفت انسانی خویش را نشان دادند به عنوان یک شهروند از طرف همه مردم  کرمانشاه کمال تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی