نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 14:19
اشاره رییس جمهور آمریکا به انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس یعنی پایبند نبودن به هیچ مبنا و اساس نامه ای که غیرمنطبق با منشور اخلاقی ملل جهان می باشد. اهمیت بیت المقدس هنگامی آشکارتر می گردد که در بین سه ادیان بزرگ یعنی اسلام، مسیحیت و یهودیت از جایگاه خاص و منحصر بفردی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سیروس انصاری در یادداشتی با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اعلام اینکه رئیس جمهور آمریکا قصد نامگذاری قدس به عنوان پایتخت اسرائیل دارد،  به تحلیل پرداخت و نوشت: (سبحان الذی اسری بعبده لیلا منا المسجد الحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر) پاک و منزه است خدایی که در شبی بنده خود حضرت محمد(ص) را از مسجد الحرام به مسجد الاقصایی که پیرامونش را به حضور و قدوم خاصان مبارک ساخت سوق داد تا آیات خداوند را به او بنمایاند، به درستی که خداوند شنوا و بیناست. سوره اسراء "آیه یکم"

 

بیت المقدس بعنوان اولین قبله مسلمانان عالم همواره از تکریم و جایگاه خاصی یرخوردار است و آنچه بر کرامت این مقام معنوی  بیش از بیش افزوده است توجه خاص مردم سراسر جهان به این مکان مقدس می باشد. آنجا که در زمان پیامبر اکرم (ص) مسلمانان از این جایگاه بعنوان قبلگاه توحیدی و یگانه پرستی پروردگار بی همتا تمسک می جستند و شعور احساس خداجویی را بنا به میل فطرت ذاتی با رمزآفرینش به پرستش می نشستند.

از بدو خلقت حضرت آدم همواره شیاطین رجیم به همراه جاهلان ناآگاه و بی دین سعی در زدودن پرستش وحدانیت لم یزلی از قلوب مسلمانان را دارند. بکار بردن خدعه و نیرنگ و برپا کردن جادو و جنبل توسط مرتجعین و مخالفان نوظهور دین و دیانت، موجب دشمنی دیرینه بر سر این مکان مقدس می باشد.

فلسطین بعنوان سرزمین "والتین و الزیتون"  آیه ای مشهود از رحمت الهی  دربرگیرنده این جایگاه بی بدیل و نقطه تمسک مسلمین جهان می باشد که از آغاز تا کنون در کشمکش بی اعتبار شدگان دنیا به مطامع دشمنان کینه توز و مقابله گران با اسلام افتاده است. اهمیت بیت المقدس هنگامی آشکارتر می گردد که در بین سه ادیان بزرگ یعنی اسلام، مسیحیت و یهودیت از جایگاه خاص و منحصر بفردی برخوردار است.

قدس شریف از بدو بنا تا حالا نامهای زیادی مثل اورشلیم، یبوس، یورشالیم، ایلیا و... از سر گذرانیده است. این مکان مقدس توسط حضرت داوود و حضرت سلیمان بنا نهاده شده است که مسلمانان مانند دیگر یکتا پرستان برای او احترام خاصی قائل بودند و نماز را به سوی ایشان به پا می کردند.

داستان بیت المقدس قصه دیروز و امروز و فردا نیست بلکه یک رفراندوم جهانی برای اثبات حقانیت و پیوستن به وحدانیت الهی می باشد که تا دنیا برقرار است بعنوان سیالی سیری ناپذیر در کام خداجویان جهان جاری و ساری می باشد. دشمن اسلام به این مهم دست یافته اند که برای ریشه کردن دین نبوی باید به اعتقادات مسلمانان هجوم ببرند و شالوده و اساس اسلام را از ریشه تخریب نمود. عملی غیراخلاقی که از بدو آغاز اسلام تا کنون برای دشمنان در هر لباس و مذهبی شروع گردیده و پایان هم نمی پذیرد.

در این هیاهوی سراسر مشوش شده توسط غرب به سرکردگی استکبار و جیره خوارانش در دنیا بخصوص خاورمیانه باید اشاره ای گذرا داشته باشیم به اسراییل غاصب که بعد از هفت دهه هنوز با دشمنی خویش و یهودیت با اسلام دست کوتاه نکرده است و با ایجاد شهرک های غیرمجاز در فلسطین هر روز بیش از پیش عرصه را بر مسلمانان این دیار تنگ تر می کند.

نبود یک ایدئولوژی جامع و موحدانه در بین این اسلام ستیزان موجب گردیده که خوی وحشی گری آنان در مقابله با محبان اسلام به حدی تنزل یابد که در بین مجامع اسلامی این درنده خویی نماد آشکار فاصله گرفتن این انسان نماها از ذات انسانیت گردیده است.

امروز حکومت جعلی و زاییده تفکرات آمریکایی_یهودی صهیونیسم که بعنوان فرزند ناخلف استکبار و با نام اسراییل در منطقه تمام قد در برابر اسلام و اسلام گرایی قد علم نموده است همواره همچون فرعونیان زمان از خلافت نامشروع خویش دفاع نمایند. کشوری که در این دنیای خاکی حوزه استحفاظی بنام و قابل تاملی ندارد و دارای یک نقشه جغرافیایی طرد شده از اذهان خداپرستان عالم می باشد.

ترامپ رییس جمهور احساساتی و غیراخلاقی آمریکا بعنوان دشمن در حال رسوای جهان اسلام می باشد که با همسو شدن یهودیان وایجاد تشنج و مشوش کردن قضیه جهان اسلام  سعی در القائات تفکرات صهیونیسم بر جهان را دارد. اشاره رییس جمهور آمریکا به انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس یعنی پایبند نبودن به هیچ مبنا و اساس نامه ای که غیرمنطبق با منشور اخلاقی ملل جهان می باشد.

بهرحال؛ باور ملت های آزاده جهان اسلام براین است که کفر و الحاد در برابر ذات مقدس اسلان همواره محکوم به فنا و نابودی می باشد و هر زمان به صورت صریح و آشکار بر نفس های شیطانی خود اصرار بورزند راهی جز شکست نخواهند داشت. سرزمین مقدس فلسطین به مرکزیت قدس شریف بعنوان تجلی گاه حضور اندیشه های اسلامی و شعور معرفتی آزادگان جهان می باشد که هرگونه ناپاکی و بی بصیرتی در آن راهی ندارد و اینگونه حدیث و اقوال غر معتبر به زباله دان تاریخ ریخته خواهد شد.

استراتژی جهان اسلام یعنی مبارزه با نفس شیطان در هر زمان و مکانی که از آغاز آفرینش آدمیت دچار آفت خودپرستی ظاهری گردیده، از سجاده خداپرستی به دام خود فریفتگی ظاهری افتاده اند که آغاز و پایان این ره جز هلاکت و نابودی چیز دیگری تفسیر و تعبیر نمی گردد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی