نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 14:20
رواج تکدی گری و هجوم موج های بعدی این گدایان از سمت کشورهای همسایه و قرار دادن یاسوج بعنوان مقصدشان می تواند بعنوان یک تهدید جدی شهری مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل؛ سیمای شهری امروزه بعنوان پیشانی هر شهری محسوب می شود. شهری که در نگاه اول یا در تبلیغات رسانه ای نتواند جاذبه مناسبی برای گردشگران بوجود بیاورد نمی تواند در جذب و نگهداری گردشگران موفق شود.

 

چه بسیار گردشگرانی که برای بار اول کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج را بعنوان مقصد انتخاب کرده اند اما در دفعات بعدی آن را از لیست شهرهایی که در برنامه گردشگری شان بوده است، کنار گذاشته اند.

 

 

یکی از مهمترین معضلاتی که این روزها چهره شهری یاسوج، بعنوان پایتخت طبیعت ایران را کدر کرده است، معضل گدایان و تکدی گران است.

 

اگر به هر کوچه و خیابان اصلی شهر یاسوج این روزها سرک بکشید براحتی می توانید این تکدی گران را مشاهده کنید، موضوعی که بعنوان یک آسیب اساسی در حوزه گردشگری استان مطرح است.

 

رواج این پدیده و هجوم موج های بعدی این گدایان از سمت کشورهای همسایه و قرار دادن یاسوج بعنوان مقصدشان می تواند بعنوان یک تهدید جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

حال این نکته مورد سئوال است؟

آیا تا کنون اقدامی برای ساماندهی این موضوع صورت داده شده است یا اصلا یک مرکز نگهداری برای این گدایان توسط شهرداری یاسوج ایجاد شده است که در قالب های کاری دیگری ساماندهی شوند؟

 

اما آنچیزی که حتما مورد توجه قرار می گیرد این موضوع است که باید فکری اندیشید تا این موضوع بیشتر از این گریبانگر شهر توریستی یاسوج نشود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی