نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 14:40
همزمان با بارش اولین برف یا باران کل تصاویر شبکه های مارگون قطع میشوند و کسی هم نیست پیگری کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل؛ چند صباحی است توسعه شبکه دیجیتال و افزایش شبکه های تلویزونی در دستور کار مسئولان سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. هجوم گسترده ماهواره ها به منازل مردم در سایه نبودن شبکه دیجیتال تهدید فعالی بود که روزانه گریبان گیر خانواده بسیاری از ایرانیان بود.

 

از رشد طلاق و خودکشی بگیر تا سایر بیماری های فرهنگی که در حال رواج در جامعه بود. این رشد منفی فزاینده به گونه ای بود که حتی ضریب نفوذ زیادی را در بین خانواده روستاییان و عشایر کشور پیدا کرده بود.

 

به طوریکه از هر خانواده ای علت را جویا می شدی؛ همه ریشه را در نبود یک شبکه ایرانی مورد مقبول و با کیفیت می دانستند.

 

اما امروزه با رشد و توسعه شبکه دیجیتال کشور بعنوان یک فرهنگ ایجابی، شبکه ماهواره ای و بعضا تاثیرات منفی ناشی از آن در حال زدوده شدن است.

 

کهگیلویه و بویراحمد در این بین استانی است که طی سالیان اخیر سعی زیادی در توسعه این شبکه در روستاهای خود کرده است اما در این بین باز نگرانی هایی وجود دارد. با وجود این همه تلاش و اقدام مناسب اما باز روستاهایی هستند که هنوز نقص هایی برای استفاده از این شبکه دارند.

 

یکی از اهالی بخش مارگون با بیان این مشکل به خبرنگار چهارفصل گفت:  با بارش اولین برف یا باران کل تصاویر شبکه های مارگون قطع میشوند و کسی هم نیست پیگری کند!

 

شبکه دیجیتال مارگون

 

وی ادامه داد: لطفا اطلاع رسانی کنید تا به داد منطقه محروم برسند. ضمنا در پخش شبکه دنا صدا با تصویر هم همخوانی ندارد.

 

شهروند دیگری از روستای چاه تلخ باشت نیز با اظهار گلایه از کیفیت پخش شبکه دیجیتال گفت: متاسفانه در منطقه ما نیز گاهی تصویر پخش می شود و صدا نمی آید و گاهی نیز تصویر و صدا با هم خوانی ندارد.

 

 

پایگاه خبری چهارفصل از مسئولین محترم صدا و سیمای مرکز دنا انتظار دارد تا با فوریت موضوع اصلاح این شبکه را در این نقاط را در دستور کار قرار دهند تا مردمان این روستاها با اشتیاق بیشتری از شبکه های ملی و محلی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی