نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 19:53
نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمنی،لنده و چرام در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره شهر سرفاریاب از خرید دستگاه های سردخانه برای روستای مندان شهرستان چرام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازچرام؛نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمنی،لنده و چرام در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره شهر سرفاریاب از خرید دستگاه های سردخانه برای روستای مندان شهرستان چرام خبر داد.

 

عدل هاشمی پور در این آیین ضمن تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از ویژگی های نشاط جوانان در حوزه ورزش تامین سالن برای بانوان است که میتوانیم سالن موجود در سرفاریاب را با کمی تغییرات به بانوان اختصاص دهیم.

 

وی افزود: زمانبندی سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب یک ساله است که رضایت مردم از کلنگ زنی های نیمه کاره جلب نمی شود.

 

 نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام گفت: امیدوارم زمان مشخص و کیفیت بالا مد نظر باشد و از طرفی اقتصادی کار کنیم تا دوباره کاری نباشد.

 

 این مسئول اظهار کرد:طی نامه‌ای به آقای زنگنه نارضایتی مردم سرفاریاب را از نبود امکانات مطرح کردیم که خط لوله گاز از این شهر می گذرند و شهروندان این منطقه از امکانات محرومند.

 

وی افزود: زمین کنار منطقه سالن ورزشی چند منظوره شهر سرفاریاب را میتوانیم چمن مصنوعی بکاریم و بخشدار سرفاریاب و فرماندار چرام به صورت هفتگی از پروژه سالن ورزشی چند منظوره سرفاریاب بازدید کنند.

 

هاشمی پور با بیان اینکه خبر نامناسب بودن مدرسه سرگچ دیشموک به خبرگزاری های مختلف در بیرون کشور برسد و ما بی خبر باشیم، گفت:چرا خبرگزاری‌های بیرون کشور چنین خبری را اطلاع داشته باشند ولی به بنده خبر ندهند؟

 

این مسئول به جاده های شهرستان چرام اشاره و بیان کرد: امروز جاده چرام به دهدشت فعال شده و جاده روستای دمه هم به مناقصه قرار گرفته است.

 

هاشمی پور در پایان گفت: از روستای مندان به من اطلاع داده اند که شهروندان این منطقه سردخانه برای اموات خود گله دارند که با پیگیری این امر در حال خرید دستگاه های سردخانه برای این منطقه هستیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی