نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1396 - 13:57
زلزله اخیر کرمانشاه خسارات زیادی را به همراه داشت اما این خسارات گاهی وقایعی را رقم می زند که تلخی این مصیبت را به فراموشی وا می دارد که از جمله این رخدادها می توانیم به عبور و دور زدن گسل، از مزار مطهر یک شهید در سرپل ذهاب اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛  زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه 21 آبان به ثبت رسیده است. این زمین لرزه در 5 کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد،37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داد که خسارات زیادی را به مردم نقاط مختلف استان کرمانشاه از جمله شهرستان سرپل ذهاب وارد کرد.

کرمانشاه نمودار ارزشها و تجلی معنویت در اردوگاه گلزار شهیدانی می باشد که رمز عبودیت و حقیقت را حتی در زلزله مهیب کرمانشاه آشکار ساختند. 
باز شدن دهان مخوف زمین و عبور گسل ایجاد شده از تربت شهیدان خودش دلیل گویایی بر وزنه سنگین این خاک از وجود متبرک شده آلاله هایی می باشد که زمانی برای این خاک با افتخار جان دادند.
تواضع و سرتکریم زمین به خشم آمده در پیشگاه شهیدان کرمانشاه می تواند ترسیم گر ارزشهای بی نهایت این اسطوره های تمام نشدنی در کالبد تاریخ می باشد.

در میان این خسارات گاهی وقایعی رخ می دهد که تلخی این مصیبت را به فراموشی وا می دارد که از جمله این رخدادها می توانیم به عبور و دور زدن گسل،  از مزار مطهر یک شهید در سرپل ذهاب اشاره کرد.

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است گسل ایجاد شده هنگام رسیدن به مزار شهید " حیدر عزیزی بی نهری" روستای ناو فره مسیرش را تغییر داده است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی