نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1396 - 18:51
برنامه سخنرانی قائم مقام حزب اعتماد ملی عصر امروز در دانشگاه آزاد با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر امروز نشستی به مناسبت بزرگداشتی روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور حجت الاسلام و المسلیمن منتجب نیا، کارکنان، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

رسول منتجب‌نیا عصر امروز به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این دانشگاه و در پاسخ به سوالات مختلف دانشجویان اظهار کرد: آقای هاشمی در دوران ریاست جمهوری اشتباهات زیادی کرد ولی وقتی دست از اشتباهاتش برداشت ما طرفدارش شدیم.

وی با بیان این که نقد آقای روحانی هم لازم است افزود: به عنوان طرفدار و رفیق ایشان می‌گویم که همه باید نقد شوند هیچ کس فراتر از نقد و نظارت نیست.

اما در نهایت حجت‌الاسلام منتجب‌نیا که حوصله‌اش از بی‌نظمی‌ها و تنش در فضای سالن سر رفت، اظهار کرد: من واقعاً متأسفم، در تمام دانشگاه‌های سخنرانی کردم اما هیچ دانشگاهی به این بی‎نظمی نبود. توسط عده‌ای که خود را مکتبی می‌دانند، این بی‌‌نظمی به وجود آمد. خبر این جلسه در کشور منعکس می‌شود و آبروی استان می‌رود. من تا آخر عمرم این بی‌نظمی را فراموش نمی‌کنم. نیم ساعت فقط شاهد شلوغی بودم. همه جا رفتم، اما هیچ جا مثل یاسوج نبود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان بیان کرد: چه اشکالی دارد که هنر را در دانشگاهها رونق بدهیم و نشاط و شادی را به دانشگاهها راه بدهیم!؟

که به راحتی می توان گفت این بخش از سخنان حجت الاسلام منتجب نیا به بحث کنسرت ها در کشور اشاره دارد.

 

در ابتدای این نشست قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: اولین مسله روز دانشجو است و از آنجا اهمیت پیدا کرده که هم پیش از انقلاب و هم بعد از انقلاب با ریختن خون سه شهید در راه استکبار ایثارگر شدند.

وی افزود: از سال 1332 این روز به نام روزدانشجو انتخاب گردیده است و در سال 48 با ورود گارد شاهنشاهی به دانشگاه نتوانستند جلوی دانشجوهای آگاه را بگیرند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا