نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1396 - 8:15
عضو کمیسیون جهاد کشاورزی مجلس گفت:شرایط استخدامی اخیر وزارت نفت برای عده ای خاص طراحی شده بود و به گفته دیگران در نظر داشتند که جذب نیرو فقط از دانشگاههای تهران باشد و برای دیگر دانشگاههای کشور برنامه ای در کار نبوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ با لغو آگهی استخدامی وزارت نفت که شرایط خاص و محدود کننده ای برای متقاضیان جویای کار گذاشته بودند، اعتراضات مردمی به حدی بالا کشید که این وزراتخانه مجبور شد این آگهی استخدامی را تا اطلاع ثانوی لغو نماید.

 

شرایطی همچون رشته و معدل بالای مدرک مورد نظر از جمله مشکلات عده زیادی از دواطلبان بود که  در عین شایستگی نمی توانستند در این آزمون استخدامی شرکت نمایند. به توجه به همین قضایا و شرایط روند تسلیم بودجه سال آینده کشور به مجلس، با نمایندگان استان تماس گرفتیم که موفق به ارتباط نشدیم از همین سو مصاحبه تلفنی با یکی از نماینده های شیراز برقرار کردیم که وی در این خصوص توضیحات مختصر و کوتاهی ارایه نمود.

 

علی اکبری راجع به بودجه سال آینده گفت: بودجه سال 1398 فعلا نزد دولت می باشد و قرار است هفته آینده وارد صحن مجلس شود که سعی می شوند با در نظر گرفتن تمامی جوانب، شرایط تصویب عادلانه ای را به همت دیگر نمایندگان دلسوز و امین مردم شریف ایران بعمل آوریم.

 

عضو کمیسیون جهاد کشاورزی مجلس در مورد سئوالی مربوط به لغو آگهی استخدامی وزارت نفت بیان کرد: ما به همراه جمعی از نمایندگان جزو گروه معترضین به برنامه استخدامی اخیر وزارت نفت و مخالف  شرایط این استخدامی و محدود کننده بودیم که به نظر می رسید برای عده ای خاص طراحی و تنظیم شده بود و به گفته بعضی قرار بود که فقط از دانشگاه تهران این جذب صورت بپذیرد و برای  هیچ یک از دانشگاههای  دیگری از کشور برنامه ای نداشتند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا