نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1396 - 9:22
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: اجرای با کیفیت طرحهای درختکاری من جمله (کوهبرد)را چشم اندازی جذاب در فصول چهارگانه قلمداد کرده اند که با توجه به پتانسیل بالای چنین طرح هایی در سالهای آینده به محلی چشم گیر برای گردشگری تبدیل خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز نماینده کهگیلویه بزرگ از طرح درختکاری کوهبرد بازدید کرد. هاشمی پور ضمن رضایت و تشکر از عملکرد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه بیان کرد: تعامل و همکاری همه جانبه ای جهت پیشرفت بهتر و موثرتر از این طرحهای درختکاری بعمل خواهد آمد .

وی افزود: اجرای با کیفیت طرحهای درختکاری من جمله (کوهبرد)را چشم اندازی جذاب در فصول چهارگانه قلمداد کرده اند که با توجه به پتانسیل بالای چنین طرح هایی در سالهای آینده به محلی چشم گیر برای گردشگری تبدیل خواهد شد و از ایجاد چنین فضاهای سبز و درختکاری ها در جهت حفظ و احیای زیست بوم منطقه قدردانی و تقدیر ویژه ای از مجموعه منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه بعمل آورده اند.

در ادامه هدایت اله آویزش تصریح کرد :  طرحهای جنگل کاری اقتصادی شهرستان کهگیلویه با هدف مشارکت جوامع محلی در حفظ و احیاء و غنی سازی جنگل های مخروبه به منطقه و از گونه های مختلف(کنار-کنارک-کهور-ابریشم هندی-بادام و اکالیپتوس) در حال اجرا می باشد و طرح توسعه نهال کاری در راستای اهداف سازمان جنگلها و مراتع کشور می باشد.

 مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه گفت : با توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی و متناسب بودن منطقه با گونه های گیاهی متنوع در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه کاشت و نهال کاری کمافی سابق صورت خواهد پذیرفت  .

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی