نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1396 - 13:48
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد از ارائه خدمات ویژه رایگان این اداره کل به دامداران مناطق محروم روستایی و عشایری باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  عبدالله بهمنش گفت : در راستای حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه،دامدارانی که در مناطق صعب العبور پیچاب شهرستان باشت زندگی می کنند ، از خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی در طرح خدمات رایگان دامپزشکی به مناطق محروم استان بهره مند شدند.

 

وی افزود: تیمی متشکل از دامپزشک، کارشناسان و واکسیناتورها با تجهیزات کافی به دوازده روستا در بخش پیچاب شهرستان باشت اعزام شدند و به ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی نظیر درمان دام های بیمار، واکسیناسیون، توزیع دارو، سم پاشی و آموزش دامداران در این مناطق پرداختند که این طرح نهایتا با استقبال و رضایت دامداران قرار گرفت.
 
در این سفر که فرماندار شهرستان باشت نیز حضور داشت ،مدیرکل دامپزشکی استان گفت: مناطق محروم و دور افتاده جزو اولویت های اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد  جهت خدمات رسانی و ارائه حمایت های فنی رایگان بوده است که در همین راستا، بار دیگر و به رسم سنوات گذشته، اکیپ های سیار دامپزشکی جهت ارائه خدمات رایگان راهی این مناطق که صعب العبور می باشد، شدند.
 
منطقه سخت گذر و کوهستانی پیچاب با 16 روستا و 350 نفر جمعیت انسانی و بیش از 13 هزار راس دام سبک و سنگین در 160 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و یکی از قطب‌های مهم عشایری این استان محسوب میگردد.
 
انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی