نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آذر 1396 - 14:37
ابوطالب جعفری: این شهرداری هم زمین و هم قطعه تجاری در اختیار دارد که طبق ماده 17 شهرداری ها و مطابق قانون، شهرداری می تواند بعنوان هدیه به شهروندان خود تقدیم نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شهردار جوان و جویای ترقی علم و فرهنگ شهر خومه زار از توابع شهرستان نورآباد ممسنی با انتشار خبری انگیزه کنکوری های این دیار را برای  رسیدن به رتبه های برتر کنکور دو چندان نمود.

پایگاه خبری چهارفصل در راستای انتشار این خبر با ابوطالب جعفری شهردار خومه زار ارتباط تلفنی برقرار نمود که وی علت این کار را چنین توضیح داد: ضمن عرض سلام و ادب، همشهریان عزیز و پشت کنکوری ها مطمئن باشند که جایزه رتبه بندی شده در صورت موفقیت جوانان  خومه زاری در کنکور سراسری محقق خواهد شد.

 

شهردار خومه زار بیان کرد: این شهرداری هم زمین و هم قطعه تجاری در اختیار دارد و طبق ماده 17 شهرداری ها و مطابق قانون، شهرداری می تواند بعنوان هدیه به شهروندان خود تقدیم نماید، هدیه ماشین هم به همین صورت می تواند قابل اجرا باشد.

 

جعفری گفت:  در راستای اجرای این برنامه با یکی از خیرین منطقه صحبت هایی شده است که بخشی از تامین مالی این هدایا را تقبل نموده است.  برای تحقق این موضوع از قبل برنامه ریزی شده است و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

 

وی در مورد انگیزه این کار چنین اظهار کرد: انگیزه این کار برای شور و اشتیاق بیشتر جوانان و پای کار بودن این عزیزان برای ادامه تحصیلات دانشگاهی این مرز و بوم  می باشد که لازم دیدیم بنا به تکلیفی که بعنوان شهردار این منطقه بر گردن ما گذاشته شده در این راستا ادای دین نماییم.

 

این مقام شهرداری ادامه داد: برای راه یافتگان به دانشگاهها طبق جدول رده بندی شده محدودیتی وجود ندارد و هر تعدادی از شهروندان که به این موفقیت دست یابند بدون شک از هدایای مذکور بی نصیب نخواهند شد. این امر تنها برای نهادینه شدن توفیق علم و دانش اندوزی منطقه در حال اجرا می باشد.

 

جعفری گفت: کسانی که تبلیغ می کنند این کار خارج از وسع شهرداری خومه زار و اغراق آمیز است بدانند که این عین حقیقت است و با توجه به در اختیار بودن منابع مورد نظر و طبق ماده تبصره شهرداری و قانون چه چیزی بالاتر از این که شهرداری این هدایا را با افتخار به شهروندان خود بعنوان هدیه تقدیم نماید.

 

شهردار خومه زار توضیح داد: هدف اصلی از اجرای این برنامه در راستای انقلاب فرهنگی برای فرزندان خومه زاری می باشد و این برنامه چیزی نبوده که یک شبه تصمیم گرفته شده باشد بلکه حاصل چندین سال که بصورت شفاهی در حال رایزنی و کم و کیف کار بودیم.

 

ابوطالب جعفری در پایان گفت:  با مکتوب کردن این عمل فرهنگی و تبلیغ آن در رسانه ها تاکید داشتم که حتما نام حقیر را بعنوان پاسخگو بودن در اجرای آن قید نمایند. در آخر امیدواریم که دانش آموزان پشت کنکوری به همراه خانواده های محترم شهر خومه زار با انگیزه دادن بیش از بیش در این امر خطیر که بدون شک در آینده شهر و دیار خویش مثمر ثمر خواهد بود ما را یاری نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی