نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1396 - 12:02
مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل اساسی بیمه سلامت در سطح شهرستان کهگیلویه را نداشتن ساختمان ملکی عنوان کرد و گفت: سالیانه به علت نداشتن ساختمان ملکی مشخصی هزینه های بسیاری را متحمل می شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، به نقل از کهگیلویه، صبح امروز مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار کهگیلویه خلاصه ای از عملکرد بیمه سلامت استان را بیان کرد و گفت: در سطح استان تعداد 380 موسسه فعال درمانی داریم که تعداد 68 موسسه درمانی آن در شهرستان کهگیلویه فعال می باشند.

یدالله حسینی گفت: در سطح استان تعداد 850 تخت فعال بیمارستانی وجود دارد که تعداد 186 تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تعریف شده است .
وی گفت: در سطح شهرستان کهگیلویه تعداد 120 هزار بیمه شده وجود دارد و ماهیانه مبلغ 5/1 میلیارد تومان هزینه بیمارستانی نیز در این شهرستان پرداخت می شود.
حسینی همچنین عنوان کرد که اداره کل بیمه سلامت استان افراد و گروه های مختلفی را تحت پوشش دارد و با صدور دفترچه های مختلف در قالب کارکنان دولت، بیمه روستایی، بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان و بیمه سایر اقشار به ارائه خدمات می پردازد.
وی مشکل اساسی بیمه سلامت در سطح شهرستان کهگیلویه را نداشتن ساختمان ملکی عنوان کرد و گفت: سالیانه به علت نداشتن ساختمان ملکی مشخصی هزینه های بسیاری را متحمل می شویم و انتظار داریم طبق هماهنگی های قبلی و مصوبات استانی مسئولین شهرستان کهگیلویه زمین مشخص شده را هر چه سریعتر جهت ساخت و ساز در اختیار این اداره کل قرار دهند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی