نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1396 - 15:05
حاشیه نویسی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره کار استان؛
کارگران گل به دست در انتظار حقوق/ کنایه های زارعی و سجادی/غیبت دو نماینده استان+ تصاویر
در مراسم تودیع و معارفه کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از صابر مظاهری مدیرکل سابق این اداره، خانم مریم نیک مرام بعنوان مدیرکل جدید اداره کار و رفاه اجتماعی استان معرفی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار شد. در این مراسم سخنرانان ضمن ارج گذاشتن برای زحمات مدیرکل سابق برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق نمودند.

حضور کارگران شهرداری یاسوج با شاخه گل

در ابتدای این مراسم چیزی که بیش از همه جالب به نظر می رسید حضور کارگران شهرداری با شاخه های گل دور تا دور سالن تکریم و معارفه بود.

جالب از همه اظهارات این کاگران بود که از عدم دریافت حقوق چند ماهه خود گلایه داشتند.

 

اعلام افزایش امید به زندگی در استان از یک طرف و خودکشی ها از طرف دیگر

صابر مظاهری مدیر کل سابق با اعلام پایین آمدن نرخ بیکاری را از 17/. به 12/. ادامه داد که امید به زندگی در بین مردم استان در زمان دولت تدبیر و امید بیشتر شده است.

 

مدیریت در استان حریص وار است

حجت الاسلام سجادی معاون فرهنگی اداره کل کار و امور اجتماعی با توصیف و توصیه  به گم نکردن مدیران امروزی در راس مدیریتی، سطح مدیریت و مدیر بودن در کهگیلویه و بویراحمد را حریص وار توصیف نمود. وی در ادامه گفت: هرکس چاقوی بزرگتری در دست دارد نشانه این نیست که سرآشپز خوبی باشد.

حضور تنها یکی از نمایندگان استان در این مراسم

اولین بانوی مدیرکل در اداره کار

نقی معاون وزیر کار و امور اجتماعی در این مراسم بیان کرد: زمینه رشد و شرایط اشتغال فراگیر در سطح کشور انجام شده است و با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به نقش زنان در جامعه بیشتر اهمیت داده می شود و خانم مریم نیک مرام اولین بانوی زن مدیر کل در سطح وزارتی اداره کار و رفاه اجتماعی است  به حضور خانم افخم زاده بعنوان سفیر زن ایران بعد از چهل سال در مالزی اشاره نمود.

 

تفسیر واژه یاسوج و رابطه آن با اعتدال

خانم نگین بعنوان مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی اظهار نمود: یاسوج به معنای سرزمین یاس، اعتدال و لطافت می باشد که باید در این سرزمین به تعبییر سهراب سپهری؛ چشم ها را باید شست و زنان را در سطوح مدیریتی بیشتر دید.

 

گلایه خانم مدیرکل از رفتار های قومی و قبیله در اولین سخنرانی

در پایان خانم نیک مرام با آرزوی توفیق و بهروزی برای تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که: باید مرزبندی جغرافیایی و قبیله ای را که مانع رشد فرهنگ و پیشرفت کار می شود را از دستگاهها و نهاد دور نماییم و با توجه به نقش زنان در سطوح مختلف، جامعه زنان را بیشتر بیابیم و از استاندار محترم تقاضامندیم که بیش از پیش به حضور زنان اهتمانم ویژه ای بخرج دهند.

 

 

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی