نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آذر 1396 - 9:49
جشنواره بازی های بومی محلی جنوب‌کشور به میزبانی هیات روستایی و بازی های بومی محلی استان هرمزگان به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ جشنواره بازی های بومی محلی جنوب‌کشور به میزبانی هیات روستایی و بازی های بومی محلی استان هرمزگان و با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، ارتش جمهوری اسلامی  ، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و شهرداری میناب با حضور تیمهایی از سیستان و بلوچستان ، کرمان ، یزد ، کهگیلویه وبویراحمد ، بوشهر ، خراسان جنوبی ، فارس و هرمزگان در رشته های هفت سنگ ، چوب کشی ، دال پلان ، تیروکمان سنتی و طناب کشی به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

 

پس از رقابت تیم های شرکت کننده در رشته های مختلف در پایان این نتایج به دست آمد. در بخش آقایان (دردردال پلان ) احسان برهان کیش از کهگیلویه وبویراحمد به مقام اول دست یافت.احمد رضایی از فارس به مقام دوم رسید و نظر محمدیان از کهگیلویه و بویر احمد درجای سوم ایستاد.

در هفت سنگ :  مهدی یدالهی از خراسان جنوبی ، وحید شکوهی از کرمان و یوسف دشت دهی از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند .

چوب کشی:محمد حکمتی خواه از کهگیلویه و بویراحمد در مکان اول قرار گرفت محسن جوشن خواه از کرمان و حسین راسخ از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیروکمان سنتیرحمت آسبان از کهگیلویه وبویر احمد به مقام نخست دست یافت. حسین خسروی از خراسان جنوبی و ولی بلوچ زاده از سیستان و بلوچستان به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

طناب کشی:تیم های فارس ، یزد و کهگیلویه وبویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقات بانوان تیروکمان سنتی :فاطمه پیلقرش از کهگیلویه وبویراحمد، مهدیه شهابادی از خراسان جنوبی و نسرین بام نشین از کهگیلویه وبویراحمدبه ترتیب اول تا سوم شدند.

چوب کشی : فاطمه پورکاظمی از کهگیلویه و بویراحمد به مقام اول دست یافت. معصومه یوسفی خراسان جنوبی و مهناز احراری به ترتیب دوم و سوم شدند.

دال پلان:ماهی گل حکمت کهگیلویه و بویراحمد به مقام نخست دست یافت. فاطمه میرکاظمی از خراسان جنوبی و  پری قابل نژاد از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

هفت سنگ : مریم عباسی از  کهگیلویه و بویراحمد در مکان نخست قرار گرفت ، معصومه شهریاری از خراسان جنوبی و نجمه استوان از کرمان دوم و سوم شدند.

 

دیدگاه‌ها

سخنرانی استاد رائفی پور در یاسوج برگزار می شود+زمان و مکان http://jebhefarhangikb.ir/?p=940
سخنرانی استاد رائفی پور در یاسوج برگزار می شود+زمان و مکان http://jebhefarhangikb.ir/?p=940

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی