نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1396 - 18:45
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام از جریمه نقدی دو قصاب متخلف در این شهر خبر داد و نسبت به برخورد قضایی با افراد خاطی که بهداشت جامعه را به خطر می اندازند تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل و به نقل از چرام، صبح امروز رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به احتمال شیوع بخش عمده ای از بیماریهای مشترک بین انسان و دام از طریق ذبح دام در اماکن عمومی ،دو فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا جمعا به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

 امیرعلی احمدی مطلق خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه قانونی دامپزشکی در تضمین سلامت ، بهداشت و کیفیت مواد غذایی تمامی فرآورده های خام دامی توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی چرام مورد بازدید و نظارت بهداشتی قرار می گیرند.

 

 وی افزود: با توجه به حجم بالای مصرف فرآورده های خام دامی در سبد غذایی مردم و چرخه بزرگ تولید و توزیع با منشاء پروتئین حیوانی نظارت بهداشتی دامپزشکی یک اقدام تخصصی و حیاتی برای حفظ بهداشت ، سلامت و کیفیت فرآورده های خام دامی بوده است.

 

احمدی مطلق گفت :به جهت تامین و تضمین سلامت مردم با افراد خاطی که بهداشت جامعه را تهدید می کنند ، با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی