نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1396 - 11:05
نکته قابل توجه این است که مسئولانی که در این جلسات شرکت می کنند در حوزه های خود با مشکلات مردمی روبرو هستند که نیاز است در کوهتاهترین زمان ممکن حل شودو بیش از این بر بدنه مردمی فشار وارد نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در حالی که استان کهگیلویه وبویراحمد خصوصاً مرکز استان، به خاطر دارا نبودن قدمت شهری زیاد از مشکلات عدیده ای درسایه عدم توسعه و پیشرفت رنج می برد، شاهد حضور مسئولان مرکز استان در میتینگ ها و محافل سیاسی هستیم.

نکته قابل توجه این است که مسئولانی که در این جلسات شرکت می کنند در حوزه های خود با مشکلات مردمی روبرو هستند که نیاز است در کوهتاهترین زمان ممکن حل شودو بیش از این بر بدنه مردمی فشار وارد نکند.

از طرفی این استان که همیشه درد سیاست زدگی بر گرده آن سنگینی می کند ظاهراً نمی خواهد از این معضل رها شود و مسئولان به طور روز افزون با نوع حرکت خود بر این سیاست زدگی که به تبع آن به افراد زیر دست همین مسئولین نیز سرایت پیدا می کند، می افزایند.

البته نمی توان زمزمه های نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این موضوع بی تقصیر دانست. همانطور که در فضای رسانه ای استان زودتر از همیشه مسائل انتخابات و بیان آنها شروع به ترویج پیدا کرده اند، شاهد رواج یافتن این مباحث در سطح جامعه نیز هستیم که بر نوع رفتار مسئولین و حرکات آنان نیز بی تاثیر نبوده است که شرکت در این محافل بصورت چراغ خاموش و گاه بصورت آشکارا و با حضور رسانه ها برگزار می گردد.

لازم است که به این مسئولان گوشزد کنیم که آیا شما برای حل مشکلات مردم  به اندازه ی همین میتینگ های سیاسی وقت می گذارید؟ آیا دیگر مشکلی در مرکز استان وجود ندارد که وقت ما در جلسات احزاب و گروهها بگذرد؟ 

به هر حال از مسئولین انتظار می رود که به جای حضور در اینگونه محافل به میان مردم آمده و گوش شنوایی برای مشکلات آنها شوند تا در کمترین زمان ممکن بار این مشکلات از دوش آنها برداشته شود.

حضور فرماندار، عضو شورای شهر و lمسئول درمانگاه مادوان در این محافل در چند روز اخیر این نکته را به ما یادآوری می کند که اگر این موضوع به همین صورت ادامه یابد شاهد فراگیر شدن آن در سطح مسئولین استانی و رها شدن مشکلات مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی