نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1396 - 12:21
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ادامه بارش ها تا بامداد فردا در سطح استان خبر داد و نسبت به انتشار نادرست اخبار هواشناسی در برخی سایت های محلی استان گلایه داشت.

ولی بهره مند در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به ادامه بارش ها در سطح استان تا بامداد روز شنبه اشاره کرد و گفت : این سامانه بارشی به اندازه کافی قوی نیست و بارش ها زیاد نخواهند بود .

 

بهره مند در ادامه گفت : بر اساس آمارهای سازمان هواشناسی میزان بارندگی در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 میلی متر کمتر است که امیدواریم با وجود سامانه های بارشی که در آینده به استان وارد می شوند ، شاهد مثبت شدن این آمار در سطح کل استان باشیم.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی سایت های خبری استان در زمینه انتشار اخبار هواشناسی گفت : تعدادی از سایت ها خبری را به اسم من منتشر کرده اند در صورتی که هیچ گونه مصاحبه ای درباره پیش بینی وضع هوای استان با آن ها نداشته ام .

 

وی افزود: سازمان هواشناسی به طور کلی اعلام می کند جنوب کشور بارانی است و برخی استان ها مثل بوشهر آبگرفتگی دارد اما این سایت ها به آبگرفتگی معابر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرده اند در حالی که چنین مساله ای را اعلام نکرده ایم و طرح این اخبار باعث بی اعتمادی به اداره کل هواشناسی استان و اطلاعیه ها و اخطاریه های این سازمان خواهد شد .

 

بهره مند در پایان گفت : از رسانه ها می خواهیم نسبت به درج دقیق اخبار و اطلاعیه های هواشناسی اهتمام جدی ورزیده و به دلیل این که خبر خود را بزرگ کنند ، دست به چنین اقداماتی نزنند که حتی ممکن است مجبور به شکایت از آن ها شویم . 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی