نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1396 - 14:27
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر به نمازگزاران قول اتمام جاده چرام به دهدشت را در ابتدای سال 97 داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،ظهر امروز رئیس اداره راه و شهرسازی چرام در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به محور چرام به دهدشت بیان کرد: این محور یکی از مشکلات مردم چرام بوده و هست و برای رهایی از این مشکل،رضایت صاحبان زمین های اطراف این جاده را گرفتیم.

 

ذوالفقاری افزود:26میلیارد ریال برای این جاده اعتبار تخصیص داده شده است که قول میدهیم تا ابتدای عید نوروز بازسازی این محور کامل شود.

 

وی ادامه داد:از دوراهی کشتارگاه تا شهرک صنعتی اماده ی بازسازی است و درحال کار هستند که در دو ماه اخیر این کار شروع شده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی چرام با اشاره به فعالیت های مسئولان گفت:جای هیچ منتی نیست و باید برای مردم کار کرد و یکی از دغدغه های مدیرکل راه و شهرسازی استان،همین محور است.

 

وی افزود:طول این جاده سه کیلومتر است و هشت پل دارد که پنج تای آن بازسازی شده است و لایه های زیرین پل های باقیمانده درحال بازسازی است.

 

ذوالفقاری در ادامه عنوان کرد:مهمترین محور ارتباطی برای عشایر جاده طسوج است که بنیاد مسکن شش کیلومتر آن را آسفالت کرده که در مجموع، امسال ده کیلومتر آن به اتمام می رسد و جاده ی گره ای نیز با پیگیری های فرماندار و نماینده اعتبار خوبی تخصیص داده شده است که درحال پیگیری است.

 

وی با اشاره به طرح48هکتاری چرام تصریح کرد:طرح 48هکتاری هم که بدنبال اشخاص حاشیه سازی می کنند، باید عنوان کرد که چرا ما باید شهر را بدون قانون خراب کنیم؟

 

ذوالفقاری افزود:با زور و ضرب و شتم ، کار صورت نمیگیرد بلکه مشکلات شهر با تعامل حل میشود و ما نوکر مردم هستیم و مردم نیز حق دارند.

 

این مسئول ادامه داد:موافقت زمین برای بنیاد شهید چرام را از استان گرفته ایم و احداث زمین مسجد مسکن مهر نیز درحال پیگیری است.

 

وی در پایان با اشاره به مطالب برخی رسانه ها درباره خودش گفت:نوشتن برخی مطالب در سایت ها قابل پیگیری است که برخی رسانه ها باید دقت و احتیاط کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی