نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1396 - 12:28
با حضور مسولان ،دوستداران طبیعت و محیط زیست ؛
طرح جنگلانه در گچساران اجرا شد+تصاویر
طرح جنگلانه حوزه ی گچساران در همایشی میدانی ، با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر و در زمینی به وسعت بیش از ۱۴ هکتار که در زمره ی منابع ملی قرار دارد با کاشت دانه های بومی بلوط و بادام و کاشت نهالهای کُنار اجرا و تحت پوشش طرح جنگلانه ی سال ۹۶ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ این حرکت سبز و فراگیر ، به کوشش و میزبانی تشکل زیست محیطی و مردم نهاد سبزگامان گچساران در ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶  با مشارکت مدیریت و معاونین منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیریت و کارکنان اداره ی منابع طبیعی و اداره ی حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران ، مدیر شبکه های زیست محیطی استان ، دانش آموزان و معلمان مدرسه ی انصار ، گروههای کوهنوردی نفت و باشگاه فراز شهرستان گچساران ، مدیر خدمات شرکت نفت گچساران ، دانشجویان رشته ی منابع طبیعی شهرستان بویراحمد و چند تن از شخصیت های مستقل همیار طبیعت اجرا شد.

 
این طرح در در حوزه ی گچساران ، در همایشی میدانی ، با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر و در زمینی به وسعت بیش از ۱۴ هکتار که در زمره ی منابع ملی قرار دارد ، با کاشت دانه های بومی بلوط و بادام و کاشت نهالهای کُنار ، در دو هکتار اجرا و تحت پوشش طرح جنگلانه ی سال ۹۶ قرار گرفت.
 
همیاران پیشگام انجمن سبزگامان مصمم هستند که همه ی ۱۴ هکتار زمین یاد شده را  که در دامنه ای زیبا قرار دارد  با کاشت گیاهان بومی ، در چند سال آینده  چشم اندازی وصف ناپذیری داشته باشد.
در این  برنامه  مدیر کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با پیش بینی برنامه های مشارکتی تشکل های مردم نهاد با منابع طبیعی استان ، انگیزه های سبز و تازه ای در اعضای پیشگام و فرهیخته ی انجمن سبزگامان پدید آورد.

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی