نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1396 - 13:26
رئیس شورای بخش مرکزی بهمئی از مسئولان شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر عمل به وعده نصب باطری اضطراری بر روی سیستم دکل های مخابراتی این منطقه، تقدیر کرد و خواهان پیگیری مسئولان برای برقرای اینترنت پرسرعت در ممبی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از تحقق وعده معاون شبکه مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم ممبی و کت تقدیر کرد.

حسین جعفری نیکو تصریح کرد: دکل مخابرات ممبی باطری اضطراری برق نداشت و با قطع برق کلیه ارتباطات این حوزه از شهرستان قطع می شد که این مشکل می توانست به نوعی از لحاظ امنیتی هم خطرآفرین باشد.

وی گفت: سعادت صالحی پور، معاون شرکت مخابرات استان در نشست بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان بهمئی در تابستان امسال به ما قول داد برای جلوگیری از قطعی ارتباطات مخابراتی در ممبی و کت بهمئی، تا ظرف مدت دو ماه باطری اضطراری خرید و بر روی سیستم دکل ها نصب کنند.

وی با تقدیر از تحقق این وعده از سوی مخابرات استان، افزود: شرکت مخابرات استان به وعده خود عمل کرد و 4 عدد باطری اضطراری برای حفظ ارتباط مخابراتی این مناطق از شهرستان بهمئی، به موقع نصب کرد.

جعفری نیکو در بخشی دیگر از سخنان خود خواهان پیگیری مشکلات آنتن دهی ضعیف در منطقه ممبی و روستاهای تابعه شد.

وی گفت:مردم ممبی از اینترنت پرسرعت محرومند و برای جزئی ترین کار اینترنتی باید به لیکک سفر کنند.

جعفری نیکو خاطرنشان کرد: بهره مندی از خدمات ارتباطی نوین ، حق طبیعی مردم بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب است.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی در پایان گفت: از مسئولانی استانی و شهرستانی انتظار داریم برای پوشش آنتن دهی قوی و اینترنت پرسرعت نسل جدید در روستاهای بخش مرکزی بهمئی، به خصوص حوزه ممبی اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی