نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1396 - 11:47
امام جمعه چرام در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین، گفت: لازمه موفقیت در فضای مجازی، تجهیز به علم و فن اوری نوین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،صبح امروز حجت‌الاسلام افشار در دوره آموزشی تکنیک های تبلیغ با بهره گیری از فن آوری نوین ، با اشاره به استفاده دشمنان از فضای رسانه در جهت القا باورهای غلط و نادرست و همچنین گسترش هجمه ها علیه مذهب شیعه اظهار داشت: دشمنان از همان اوایل از جمله صدر اسلام تا الان با استفاده از افکار عمومی، فضا و رسانه به مقتضیات زمان علیه شیعه اقدام کردند و در مواردی هر چند کوتاه مدت موفق هم شدند .

 

وی افزود: امروز دشمنان برای تضعیف نظام دینی هم قسم شده و با استفاده از همه امکانات مادی و معنوی و بهره مندی از فضای رسانه های ارتباط جمعی و ابزار روز، جنگ تمام عیاری را آغاز کرده اند.

 

حجت الاسلام افشار خاطر نشان کرد:متولیان امر فرهنگی و کارگزاران این عرصه افسران جنگ نرم هستند و در خط مقدم این مبارزه حضور دارند و برای موفقیت در شکست دشمنان باید خود را به علم و فناوری نوین و ارتباط رسانه ای بخصوص در فضای مجازی تجهیز کنند.

 

وی تصریح کرد: مذهب شیعه به دلیل جامعیت و جذابیت، جذب فطرت بشری را به دنیال دارد و دارای منابع محکم و معقول منطبق با منطق است، لذا کافی است با بیان شیوا و بلیغ، و با استفاده از ذوق هنری و ابتکار ، زیبایی های این مذهب را به دنیا ارائه دهیم تا شاهد گرایش روز افزون مردم به مذهب شیعه باشیم.

 

امام جمعه چرام گفت:نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) می‌تواند برای تمام مسلمین الگوباشد و ما می‌توانیم زندگی خود را برمبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به قدمت تاریخی و فرهنگی این سرزمین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که امروز در حوزه زندگی اسلامی ایرانی وجود دارد ،تأثیرگذاری سبک زندگی‌های متفاوت بر سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی