نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1396 - 17:17
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ارسال بیانیه ای نسبت به حواشی و مسائل پیش آمده در مراسم روز دانشجو که طی چند روز اخیر در رسانه های استان بیان شده بود، واکنش نشان داد و به روشنگری پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ارسال بیانیه ای نسبت به حواشی و مسائل پیش آمده در مراسم روز دانشجو که طی چند روز اخیر در رسانه های استان بیان شده بود، واکنش نشان داد و به روشنگری پرداخت.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

" فرازی از دعای پرفیض جوشن کبیر داریم که خطاب به پروردگار بیان میکند:یا مَن اَظهَر الجمیل و سَتَرَ القبیح.ای کسی که زیبایی ها را آشکار میکنی و زشتی ها را می پوشانی.

 

خواهران ارجمند و برادران بزرگوارم،۱۶ آذر ماه سالروز شهادت۳شهید دانشجوی والا مقام و۲۷آذرماه سالروز شهادت شهید مفتح است و ما اکنون در بین الشهادتین قرار داریم.

 

شهادت اول سبب آغاز جنبش دانشجویی و شهادت دوم روز وحدت حوزه و دانشگاه است.خواهران و برادران ،ملت ما در هماره ی تاریخ پرفراز و نشیب خود از ابتدا تا کنون،ملتی اخلاق مدار و یکتا پرست بوده است که همیشه ندا دهنده به ارزشهای اخلاقی از جمله حجاب،عفت،پاکدامنی و دفاع از مظلوم بوده.چنان که میدانیم در تاریخ گذشته تا معاصر ما،همواره بزرگان علم و ادب ما در کسوت اخلاق و ظاهری روحانی دیده شده اند.

 

در تاریخ پس از اسلام ما آسمانی پر ستاره از نامهای بزرگ و آشنا در علم و اخلاق و ادب داشته ایم که غالبا نیز روحانی بوده اند.اینک در آستانه ی سالگرد شهادت این روحانی بزرگ و مبارز هستیم،کسی که هرگز جدایی حوزه و دانشگاه و علم و اخلاق را برنتابید.

 

و چه زیبا فرمود آن پیر فرزانه ی انقلاب حضرت امام خمینی(ره)((علم همراه با تهذیب نفس است که انسان را به مقام انسانیت میرساند.هم در علم کوشا باشید و هم در تهذیب اخلاق.گزافه نگفته ایم اگر شهید آیت الله مفتح را مصداق بارز این جمله بدانیم.

 

مرد اخلاق مداري كه عاقبت هم در ورودي دانشگاه تهران به ضرب گلوله متحجرين به شهادت رسيد و به فیض شهادت نائل آمد.

 

عزيزان،هرآنچه امروز از صلابت و بزرگي داريم به بركت امنيت در سايه ي حكومت اسلامي است كه پس از ساليان دراز رخوت قاجاري و خفت پهلوي،تحت زعامت الهي امام راحل و خلف صالح ايشان يعني رهبر معظم انقلاب و با جانفشاني جوانان برخاسته از قشر مستضعف كه در دامان پاك مادران عفيف دنباله رو حضرت زينب(س) پرورش يافته اند،چه در دوران دفاع مقدس و چه اكنون كه در دفاع از حرم پاك حضرت زينب(س)مظلومانه و بي ادعا جان خود را نثار مي كنند پابرجا مانده و بالنده و شكوفا شده است.

 

همانطور كه رهبر انقلاب فرمودند:اگر مدافعان حرم نبودند،امروز ما بايد در كرمانشاه وتهران با دشمنان خويش مي جنگيديم و اين خود گواه حقانيت نيروي انقلابي سپاه پاسداران مي باشد كه زبان از بيان مظلوميت و تلاش بي منت آنان قاصر است.

 

اگر دیروز امثال شهید همت و باکری و سردار شهیدهرمزی برای حفظ کیان مملکتمان جان فشانی کردند امروز هم امثال سردار قاسم سلیمانی با رشادتهای خود موجب فخر ملت قهرمان پرور ما هستند.

 

اينجانب به نمايندگي از انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام(ره) هر آن صحبت يا حركتي كه بنياد هاي صلابت و بزرگي ما از جمله حكومت اسلامي ، سپاه قهرمان و بسيج مستضعفین و همچنين ارزشهايي كه اين همه جانفشاني و مرارت ها را معنا بخشيده اند مانند استكبار ستيزي، حق طلبي و عفاف و حجاب را زير سؤال ببرند،قوياً و صریحا محكوم ميكنم.اميد است كه به مانند سابق فضاي تضارب آرا در عين هم دلي و وحدت بر دانشگاه ما حكم فرما شود.

 

گناه ار چه نبود اختيار ما،حافظ
تو در طريق ادب باش و گو گناه من است
والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته"

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی