نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1396 - 12:41
تاجگردون با ارایه توضیحاتی:
بحث افزایش حقوق نمایندگان را تکذیب می کنم
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه حقوق نمایندگان را تکذیب می کنم، گفت: نمایندگان مجلس آنقدر تخصص دارند که بدانند نباید بیشتر از سایر مقامات و افراد در کشور حقوق دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه جلسه علنی امروز سه‌شنبه 28 آذر با اشاره به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان گفت: مطالبی در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از همکاران در مجلس و حتی برخی از مقامات مسئول بدون اطلاع به آن دامن زدند آن هم در شرایطی که هنوز بودجه سال ۹۷ به تصویب نرسیده است.

 

وی اظهار داشت: چیزی در بودجه ۹۷ درباره افزایش حقوق نمایندگان یا بودجه مجلس نیامده است و اصلا چنین چیزی مطرح نیست که مثلا بودجه مجلس افزایش پیدا کند.

 

وی اضافه کرد: به عنوان کسی که شش سال در کمیسیون برنامه بودم هر سال از رئیس و هیئت رئیسه درخواست داشتم که حقوق نمایندگان متناسب با قانون باشد که در این دوران شخص آقای لاریجانی مخالف افزایش حقوق نمایندگان متناسب با حقشان بود به طوریکه میزان دریافتی نمایندگان از آنچه در قانون خدمات کشوری آمده کمتر است.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه بحث افزایش حقوق را تکذیب می کنم گفت: نمایندگان مجلس آنقدر تخصص دارند که بدانند نباید بیشتر از سایر مقامات و افراد در کشور حقوق دریافت کنند.

 

نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به اینکه بودجه مجلس دارای دو آیتم عمرانی و هزینه‌ای است، گفت: این دو آیتم توسط دیوان محاسبات بررسی شده و دیوان نیز گزارش بسیار دقیق و مستند و مستقلانه‌ای را ارائه کرده که ما آن را در کمیسیون با حضور یک فرد امین بررسی می کنیم آقای مفتح را برای این موضوع گذاشته‌ایم.

 

وی اضافه کرد: اینکه این گزارش امسال با تاخیر اعلام شد به دلیل تمدید سال عمرانی تا پایان شهریور ماه بود هر کسی بخواهد گزارش دیوان را مطالعه کند در اختیارش قرار می‌گیرد مهمتر از همه آن است که ما باید حقوق ملت را رعایت کنیم.

 

تاجگردون خاطرنشان کرد: از دوستان عزیزی که در فضای رسانه ای حضور دارند خواهش می کنم که تنها به خاطر اینکه جمله‌ای گفته باشند باعث ایجاد تشویش اذهان نشوند و از این کار پرهیز نمایند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی