نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1396 - 22:40
مجری برنامه نود که هفته گذشته بدون اینکه از اهداف پشت پرده انتشار اسامی بدهکاران بانکی توسط یک نماینده مجلس با خبر شود، از نام محمود صادقی به عنوان منتشر کننده این اسامی نام برد، این بار نیز در اقدامی عجیب تر حسین هدایتی که وی نیز جزو بدهکاران بانکی به شمار می رود را در حالتی رپورتاژ گونه روی آنتن سیما آورد تا نشان دهد حکومت خودمختار فردوسی پور بر صدا و سیما همچنان ادامه دارد و گویا نظارتی بر روند این برنامه و اظهارات مجری آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از راه دانا؛ شب گذشته عادل فردوسی پور نزدیک به 2 ساعت از برنامه خود را به موضوعی اختصاص داد که بالاخره در پایان ماجرا هم مشخص نشد چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ و فقط طرفین ماجرا موجی از اتهامات و تهمت های ناروا را نثار یکدیگر کرده و دعواهای شخصی خود را در تریبون زنده تلویزیون به نمایش گذاشتند.

 

در ابتدای این برنامه که دنباله موضوع هفته گذشته پول های باشگاه پرسپولیس و ماجرای کمک های حسین هدایتی به این باشگاه بود، عابر بانک فوتبال در کلیپی اظهاراتی را مطرح کرد که به افشاگری شباهت داشت. هدایتی در این باره گفت: مردم باید بدانند که 20 میلیارد درآمد پرسپولیس کجا رفته. آقای شیرازی مدعی است 57 میلیارد به باشگاه پرداخت کرده. 15 میلیارد ما پرداخت کردیم.15 میلیارد هم ایرانسل. جوری که ما محاسبه کرده ایم بیش از 100 میلیارد تومان پول به حساب باشگاه آمده. مدیران عزیز بیایند بگویند این پول ها کجا هزینه شده.چرا تیم اینقدر بدهی دارد؟ بازیکنان می گویند پول نگرفته ایم. آقای برانکو می گوید پول نگرفته ام.

 

هدایتی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس 700 میلیون تومان از من بابت وحید امیری گرفته اما متاسفانه آقای طاهری می گوید ما پولی بابت امیری نگرفته ایم. بابت گولچ هم شبانه از من پول گرفتند و گفتند اگر کار به صبح برسد گولچ از ایران می رود. الان مشخص شده که پولی به گولچ نداده اند.بابت جذب آقای کاوه رضایی دویست هزار یورو به باشگاه پول دادیم تا او به استقلال نرود اما این اتفاق افتاد. من گفتم حالا که کاوه به استقلال رفته آن پول را برگردانید. تا امروز منتظریم که برگردانند!

عجیب ترین موضوع اما اینجاست که یک بدهکار بزرگ بانکی طی 2 هفته متوالی برای تطهیر چهره خود یکبار به صورت تلفنی و زنده روی آنتن تلویزیون می آید و یکبار دیگر به صورت کلیپ ضبظ شده چهره اش نمایان می شود تا به قول خودش به مردم حقیقت را بگوید. این در حالی است که حقیقت ماجرا پول ها و وام هایی است که آقای میلیاردر از بانک های کشور گرفته و هنوز آنها را بازنگردانده است. موضوعی که حتی منجر به بازداشت حسین هدایتی نیز شد.

 

از سوی دیگر نیز باید نقدی را هم به عادل فردوسی پور و مدیران این سازمان وارد کرد. مجری برنامه نود که هفته گذشته بدون اینکه از اهداف پشت پرده انتشار اسامی بدهکاران بانکی توسط یک نماینده مجلس با خبر شود، از نام محمود صادقی به عنوان منتشر کننده این اسامی نام برد، این بار نیز در اقدامی عجیب تر حسین هدایتی که وی نیز جزو بدهکاران بانکی به شمار می رود را در حالتی رپورتاژ گونه روی آنتن سیما آورد تا نشان دهد حکومت خودمختار فردوسی پور بر صدا و سیما همچنان ادامه دارد و گویا نظارتی بر روند این برنامه و اظهارات مجری آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی