نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1396 - 0:12
شهرداری یاسوج در اقدامی جالب سوال پژوهشي شهردار ياسوج با پرسش "نقش شهروندان و مديريت شهري در ايجاد شهر پاك" را برای شهروندان به مسابقه گذاشته است که در موضوعات پسماند و بازیافت، سیما و منظر شهری، حمل و نقل عمومی و ترافیک و مدیریت شهری برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ "نستهن مقدم" در اقدامی جالب سوال پژوهشي شهردار ياسوج با پرسش "نقش شهروندان و مديريت شهري در ايجاد شهر پاك" را برای شهروندان به مسابقه گذاشته است که در موضوعات پسماند و بازیافت، سیما و منظر شهری، حمل و نقل عمومی و ترافیک و مدیریت شهری برگزار شده است.

این اقدام شهردار یاسوج در نگاه ابتدایی نشان می دهد که شهردار یاسوج می خواهد با دخیل کردن مردم در امر بیان مشکلات شهر، آنها را مورد شناسایی قرار داده و از دیدگاه مردم نسبت به رفع این مشکلات با پیشنهاداتی که ارائه می گردد، استفاده می کند.

اخبار این روزهای رسانه ها نسبت به انتصاب معاونین شهردار جدید که به نوعی وابستگی آنها به اعضای شورای شهر یاسوج این نکته را لازم به گوشزد می کند که شهردار یاسوج باید در عین حالی که به مسائل شهر توجه دارد و برای رفع آنها تلاش می کند باید از دور کردن فضای سیاست زدگی بر شهردای یاسوج و بکارگیری افرادی که با توصیه دیگران و بدون تخصص هستند، خودداری نماید چرا که این مورد سبب اخلال در پیشبرد همین موارد شناسایی شده و حل آنها می گردد.

در هر صورت از  انتظار می رود که در کوهتاهترین زمان ممکن نسبت به دور کردن چنین فضایی از شهرداری یاسوج و هدایت آن به سمت محیط شناسایی و حل مشکلات شهر یاسوج اقدام کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا