نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1396 - 14:47
جلسه هماهنگی بزرگداشت روز بصیرت در شهرستان چرام با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ظهر امروز جلسه هماهنگی 9دی شهرستان چرام باحضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی در سالن شبکه بهداشت چرام برگزار شد.

 

فرماندار: باحضور در 9دی از اصول بنیادی نظام و ولایت فقیه حمایت میکنیم

فرماندار چرام ضمن تبریک روز ۹دی بیان کرد:برگزاری این مراسمات به جریانات مختلف منتهی نمیشود و همه مردم و مسئولان حمایت و انسجام خود را در روز بصیرت نشان می دهند.

 

وی افزود:برخلاف تبلیغات دنیای غرب،ملت ما نشان میدهند که روز به روز این نظام قدرتمندتر می شود.

 

فرماندار چرام گفت:باحضور خودمان در روز 9دی حمایتمان از اصول بنیادین نظام و ولایت فقیه را انجام خواهیم داد چراکه مردم چرام گوی سبقت را از سایر شهرستانهای استان ربوده اند.

 

پاداش با اشاره به صحبت های خود در جلسه شورای اداری چرام گفت: در ارائه مطلب چند روز قبل ، بنده به جایگاه محترم نمازجمعه قصد توهین یا غرضی نداشتم و عذرخواهی میکنم .

 

وی افزود:مدیران گزارش عملکرد دهند چراکه این مورد وظیفه ماست  و البته بعضی ها به مطالبی دامن نزنند که اختلاف میان مدیران را مطرح کند و باید بیان کرد که امام جمعه چرام یکی از مسئولان خوب شهرستان هستند که ارتباط زیادی با دولتمردان دارند.

 

این مسئول، در ادامه تصریح کرد:ما در گفتار و کلام خود قصد توهین و جسارتی نداشته و نداشتیم و ارتباط مدیران را با ستاد نمازجمعه بیشتر می کنیم.

 

پاداش در پایان اظهار کرد:به دنبال تسویه حساب سیاسی نیستیم و هر مدیری مشکلات مردم را حل کند،مورد حمایت ما قرار میگیرد.

 

بخشدار مرکزی چرام:افتخارم این است مقلد رهبر انقلابم و در 9دی شرکت میکنم

بخشدار مرکزی چرام نیز ضمن تبریک شب یلدا و روز نهم دی ماه بیان کرد:بدون داشتن وحدت به جایی نمی رسیم چراکه در تاریخ هم این امر موجود است.

 

افسردیر افزود:هرکسی سلیقه ای دارد که برای پیشرفت چرام باید دست به دست هم دهیم.

 

این مسئول،عنوان کرد:شاید عده ای در برخی مسائل خواهان اجرای اهداف خود بودند اما پیرو نظام و رهبری هستیم.

 

وی ادامه داد:ما باید از شعارهای جنجالی و تنش زا پرهیز کنیم چراکه وحدت مهمترین امر است.

 

بخشدار چرام افزود: انتظار می رود همانگونه که مردم فتنه را خاموش کردند،مسئولان ما پیگیر باشند ، چراکه در فضای مجازی برخی تنش ها از سوی این افراد مشاهده میشود و باید بیان کرد که چرا با آنها برخورد نمیشود؟

 

افسردیر گفت:افتخار بنده این است که مقلد رهبر انقلاب هستم و دستورات رهبری عزیز را انجام میدهیم و از افرادی که در جامعه تنش ایجاد میکنند،بیزاری میجویم چراکه این جامعه با خون شهدا ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی