نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1396 - 14:50
واحد چندرسانه ای چهارفصل صحبت های مهم نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد درباره صحبت های رئیس جمهور مبنی بر فیلتر تلگرام را در قالب عکس نوشته تولید و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به سخنان دیروز رئیس‌جمهور در خصوص تلگرام اشاره کرد و گفت: در سخنان دیروز آقای روحانی نه یک مغالطه بلکه مغالطه‌هایی رخ داد ، آیا قطع یک کانال یعنی قطع ارتباط با اینترنت به عنوان یک تکنولوژی که جهان به آن نیاز دارد و ارتباطات با آن صورت می‌گیرد.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: فیلتر کردن برخی از کانال‌های منحرف و انحراف‌آور آیا به معنای قطع ارتباط با جهان است؟ رئیس جمهور قطعا از نظریه دیروز خود باز خواهند گشت و بی‌تردید هیجانی حاکم بر زبان و ذهن ایشان بود اما باید  به هر کسی که بر اساس این نگاه سِیر می‌کند فهماند که دنیای امروز که بیشترین استفاده را از این ابزار ارتباطی می‌کند خود طرفدار فیلتر کردن بسیاری از کانال‌ها، شبکه‌ها، فیلم‌ها و امثال اینها است.

واحد چندرسانه ای چهارفصل صحبت های مهم نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را در قالب عکس نوشته تولید و منتشر کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی