نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1396 - 9:55
رئیس انجمن علمی هوافضای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات کشوری رباتیک و ساخت هواپیماهای بدون موتور و هواناو در تابستان آینده و با همکاری دانشگاه آزاد استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل حداد مومنى مدير برگزارى نخستين دوره مسابقات ملى فناورى هاى نوين و هوافضاى جام پايتخت طبيعت ايران شد.

 

رئيس كل انجمن علمى هوافضاى کهگیلویه و بویراحمد ، طى حكمى حداد مومنى را مدير برگزارى نخستين دوره مسابقات ملى فناورى هاى نوين و هوافضاى جام پايتخت طبيعت ايران و مامور تشكيل دبيرخانه اين دوره از مسابقات ملى كرد.

 

اين مسابقات در تابستان سال آينده با همكارى دانشگاه آزاد اسلامى استان كهگيلويه و بويراحمد و در سطح كشورى و در دو حوزه دانش آموزى و دانشجويى و در گرايش هاى طراحى و ساخت هواپيماى بدون موتور(گلايدر)، طراحى و ساخت هواناو، طراحى و ساخت هواپيماى مدل، رباتيك، طراحى و ساخت موشك با محموله قابل بازيابى ،برگزار ميشود .

 

برخی از افتخارات انجمن علمی هوافضای کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

1-کسب مقام دوم سومین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی دانشگاه صنعتی شریف و کسب سهمیه بین المللی در سال ۹۱

۲-کسب مقام سوم در مسابقات فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در حوزه طراحی و ساخت هواپیمای عمود پرواز برای اولین بار در ایران در سال۹۲

کسب مقام دوم در مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی دانشگاه صنعتی شریف در طراحی و ساخت هواپیمای عمود پرواز در سال ۹۲

۴-کسب مقام دوم در مسابقات فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در حوزه طراحی و ساخت هواپیمای بدون موتور در سال ۹۲

۵- کسب مقام اول در مسابقات فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در حوزه طراحی و ساخت وبلاگ و وبسایت در سال۹۲

۶- کسب مقام اول در مسابقات فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در حوزه طراحی و ساخت سازه در سال ۹۲

۸-کسب مقام اول در پنجمین دوره مسابقات ملی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) و جابجایی رکورد کشوری در سال۹۲

۹- کسب مقام سوم در پنجمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی دانشگاه صنعتی شریف در سال ۹۳ که طی اقدامی خیر خواهانه جوایز نقدی آن به کودکان سرطانی بیمارستان محک تهران اهدا شد.

۱۰-کسب ۳ مقام متوالی اول، دوم و سوم در مسابقات اختراعات کشوری در سال ۹۴ که انجمن هوافضای استان در این دوره از مسابقات عنوان بر‌ترین تیم فنی کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی