نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1396 - 15:36
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اتمام اسکان موقت زلزله زدگان روستاهای سرپل ذهاب تا یک هفته دیگر خبر داد و مهمترین نیاز زلزله زدگان را حمام و سرویس بهداشتی سیار عنوان کرد .

سرهنگ رضا رنجبر در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به ادامه خدمت رسانی سپاه فتح و گروه های جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق زلزله زده و روستایی شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود : دهمین مرحله توزیع مواد غذایی از روز گذشته آغاز شده است و امروز به پایان خواهد رسید.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درباره اسکان موقت زلزله زدگان گفت: حدود 95 درصد کانکس ها وارد منطقه شده اند و و در حال نصب هستند و تا یک هفته دیگر نصب کانکس ها و اسکان موقت زلزله زدگان به پایان خواهد رسید .

 

رنجبر افزود:در حال حاضر دو گروه جهادی از شهرستان گچساران و سپاه ناحیه عشایر در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب حضور دارند که در نصب و راه اندازی کانکس ها به منظور اسکان موقت و بسته بندی و توزیع مواد غذایی فعالیت می کنند .

 

وی در پایان مهمترین نیاز زلزله زدگان را حمام و سرویس های بهداشتی سیار دانست و از خیرین خواست در صورت تمایل می توانند از این طریق به مردم زلزله زده روستاهای سرپل ذهاب کمک کنند .

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی