نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1396 - 8:20
جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛عصر دیروز جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار چرام و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش چرام بیان کرد:یکی از دستور کارها در این جلسه، احداث مکان آموزشی برای مسکن مهر چرام است که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

 

عزیزی افزود:نقشه و امکاناتی که برای مدرسه مسکن مهر چرام لازم است،تدارک دیده شده که میطلبد برای ساخت و ساز یک فضای آموزشی آماده باشیم.

 

این مسئول گفت:در هر کشوری شش رکن برای آموزش و پرورش همچون مدیریت،فضا و امکانات تعریف شده است که هدف آنها تربیت نیروی فعال و متخصص برای جامعه است.

 

وی ادامه داد:در بحث مکان موقت با هماهنگی اداره کل،چند روستای چرام نیازمند این مکان موقت یا کانکس است که امیدوارم فراهم شود .

 

عزیزی افزود:یکی از مدارس روستای تنگ انار در شهر سرفاریاب دارای امکانات است که مشکلی ندارد و یکی دیگر از مدارس این روستا نیز ،قادر به فراهم کردن امکانات نیست .

 

مدیر آموزش و پروش چرام عنوان کرد:یکی از مشکلات فضای آموزشی،پروژه های نیمه تمام بوده که نیازمند اعتبارات فراوان است.

 

گفتنی است شهرستان چرام قریب به 5هزار دانش آموز دارد که دارای 13مدرسه یک،دو یا سه دانش آموزی هستند.

 

آمادگی اهدای زمین برای احداث مدرسه در مسکن مهر چرام

ذوالفقاری ضمن تشکر از مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان بیان کرد:مکاتباتی با اداره کل اموزش و پرورش برای اهدای زمین مدرسه مسکن مهر چرام صورت گرفته است.

 

مدیر راه و شهرسازی چرام ادامه داد:کارهای مقدماتی باید بر روی این زمین صورت بگیرد تا احداث این مکان اموزشی میسر شود.

 

وی افزود:ما آمادگی اهدای این زمین را داریم اما به شرطی که کارهای اجرایی احداث این مکان با سرعت انجام شود .

 

نحصیل19دانش آموز در یک کانکس!

 

فرماندار چرام ضمن تسلیت رحلت آیت الله حائری شیرازی و با اشاره به ساختمان اداری آموزش و پرورش چرام،بیان کرد: ساختمان آموزش و پرورش چرام فرسوده است و مناسب این اداره نیست.

 

پاداش افزود:در اعتبارات سال آینده، بیشترین اعتبار را به این حوزه خواهیم داد همانگونه که باتوجه به اهمیت این اداره،یک روز کاری خود را به حوزه آموزش اختصاص داده ایم.

 

این مسئول،عنوان کرد:یکی از مصوبات مهم این جلسه،سیستم گرمایشی و شوفاژخانه مدرسه شبانه روزی حضرت زینب(س) است که از مدیرکل نوسازی انتظار داریم این مشکل را حل کنند.

 

پاداش در ادامه تصریح کرد:یکی دیگر از مشکلات آموزشی ،کلاس درسی است که۱۹نفر در یک مکان موقت آموزشی درحال تحصیل اند که نیازمند ۲مکان موقت یا کانکس برای ادامه روند تحصیلی خود هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:برخی مدیران بدنبال آمار و ارقام هستند.

 

فرماندار چرام گفت:متاسفانه ساختمان های برخی مدارس و ادارات ما فرسوده است که احتمالا با یک زمین لرزه چند ریشتری،تخریب میشوند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی