نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1396 - 7:37
خیابان هجرت 3 همچون دیگر خیابانهای شهر یاسوج در ساعات معینی از شب در اوج ترافیکی بسر می برد که بدلیل کم عرض بودن خیابانها و عدم علائم راهنمایی رانندگی ظرفیت این همه ترافیک را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ الآن ساعت 19/30 شب صدای بوق های ممتد و سر وصدای شهروندان پر ازدحام در داخل خیابان هجرت 3 موجب گردیده که لنزدوربین چهارفصل گوشه ای از این خیابان پرترافیک را به تصویر بکشد.

کم عرض بودن خیابانها، عدم وجود علائم رانندگی در این محدوده و همچنین رشد فزاینده اتومبیل ها موجب شده که فرهنگ شهرنشینی این استان به مرکز پایتخت طبیعت ایران یعنی یاسوج در اوج بوق ها و صدای لنت ترمزهای از سر اجبار به زیر سئوال برود.

هنوز پاسی از شب نگذشته است که خیابانها و پیاده روهای شهر جایی برای سوزن انداختن پیدا نمی کند و محال است در این شهر پرهیاهو بدون تنه زدن از کنار همدیگر رد بشویم.

به هرحال؛ می طلبد دستگاهها و متولیان امر برای به بن بست نرسیدن چرخ ماشین ها در ترافیک های شهری یاسوج بخصوص خیابان هجرت با نصب علائم رانندگی و زمان شمار و همینطور فرهنگ به خیابان رفتن در زمان اوج ترافیک، رمقی برای نفس کشیدن شهرمان هدیه نماییم.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی