نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1396 - 9:07
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز صفحه ای اینستاگرامی دارد که گاه گاهی بروزرسانی می شود که در آخرین پست خود به موضوع بازدید از شهرک های صنعتی پرداخته و یکی از کاربران به بیان نظر خود نسبت به این پست پرداخته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ این روزها شبکه های اجتماعی با رشد روز افزون خود در هر کوی و برزن و خانه ای وارد شده اند که کهگیلویه و بویراحمد نیز از این فضا مستثنی نبوده است وفضای مجازی رشد چشم گیری در استان داشته است.

از طرفی مسئولان معمولاً برای ارتباط بهتر با مردم به سمت این شبکه های اجتماعی روی می آورند وبه تبادل کارهای خود و استفده از نظرات مردم می پردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز صفحه ای اینستاگرامی دارد که گاه گاهی بروزرسانی می شود که در آخرین پست خود به موضوع بازدید از شهرک های صنعتی پرداخته و  یکی از کاربران به بیان نظر خود نسبت به این پست پرداخته است که در این پیام می خوانیم:

"سلام. دکتر احمدی عزیز با چنین رویکردی که در پیش گرفته اند و ان شاءالله اگر مشاوران دلسوزی برای خود در نظر بگیرند و بحث های سردسیر و گرمسیر و اصلاح طلب و اصول گرایی و سهم خواهی غیرقانونی را بها ندن اون وقت امیدواریم به توسعه استان. در بحث تولیدات داخل استانی، واقعا اگر به مدیران استانی ابلاغیه بزنند که دستمال کاغذی و آب معدنی و ... رو حتما از استان خودمون بخرند...."

البته شعار امسال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" است که رنگی از آن بر چهره کهگیلویه وبویراحمد نیست و در تحقق آن هیچگونه تلاشی نشده است که نظر این کاربر می تواند شروعی برای تحقق این مهم باشد و زمینه ی رونق تولید داخلی و اشتغال زایی برای جوانان را فراهم نماید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی