نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1396 - 9:07
ضعف زیرساخت ها و بروز نبودن تجهیزات مخابراتی آنتن دهی شبکه تلفن همراه با مشکلات متعددی روبرو بوده که این امر باعث شده روستای کوخدان از نعمت اینترنت پرسرعت موبایل بی‌نصیب باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شهرستان سی سخت یکی از شهرستان های 8 گانه استان کهگیلویه وبویراحمد که کوه دنا همچون نگین درخشانی بر بلندای آن می درخشد و در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان قرار دارد.

روستای کوخدان در 7 کیلومتری شهر سی سخت همان مرکز شهرستان دنا واقع شده است که با طبیعت بکر و زیبای خود همواره پذیرای گردشگران زیادی بوده است.

اما در این روستا مشکلاتی وجود دارد که بنا بر گفته های ساسان نصیری یکی از شهروند خبرنگاران از جمله آن می توان به مشکل  آنتن دهی ضعیف شبکه تلفن همراه اشاره نمود که بلاشک همه اهالی آن را تجربه نموده و از آن گله دارند.

ضعف زیرساخت ها و بروز نبودن تجهیزات مخابراتی آنتن دهی شبکه تلفن همراه با مشکلات متعددی روبرو بوده که این امر باعث شده روستای کوخدان از نعمت اینترنت پرسرعت موبایل  بی‌نصیب باشد.

بنا بر گفته ها ضعف اینترنت پرسرعت را همه اهالی در نبود اینترنت پرسرعت و عدم کارکرد صحیح دستگاه کارت خوان در تنها فروشگاه روستا به خوبی شاهد بوده‌اند.

امیدواریم مسئولان شهرستان در رابطه با موضوع مهم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و ضعیف بودن اینترنت که به صورت ملموس در این روستا مشاهده می‌شود، رسیدگی جدی داشته باشند و حل این مشکل را در برنامه ریزی های خود اعمال کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی