نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1396 - 11:45
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وحدت باید حول محور انقلاب شهدا و رهبری باشد و بعضی دنبال این هستند که به دنبال فتنه گران حرف نزنند که این وحدت نیست و اگر کسی بخواهد در مقابل این ها سکوت کند، خیانت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ پیش از ظهر امروز ستاد بزرگداشت مراسم 9 دی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مسئولان استان در مکان شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یاسوج برگزار گردید که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهیدان گرانقدر اسلام گفت: در سال 88 اغتشاشاتی به بهانه واهی در کشور ایجاد شد و حماسه 9 دی باعث شد که با هوشیاری مردم ولایی این اغتشاشات خنثی گردد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به حماسه 9 دی افزود: حماسه 9 دی همه فتنه های دشمنان را با همه محاسباتشان که در جهت براندازی قد علم کرده بودند،به هم ریخت.

وی بیان کرد: هدف کار فتنه گران در روز عاشورا،  قتل و غارت بود که با هوشیاری مردم بصیر در روز 9 دی  و نشان دادن خشم خود به دشمنان داخلی و خارجی، حمایت خویش را از ولایت و خود شخص مقام معظم رهبری نشان دادند.

خاضع با بیان اینکه فتنه گران موقعیت ایران را در منطقه ضعیف نشان داده بودند، گفت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم بر پایه تفکرات رهبری آماده جانفشانی در راه منویات جمهوری اسلامی ایران هستند و نشان دادند که فتنه گران به دنبال رای نبودند و فقط با حمایت کشورهای غربی و کشورهای مرتجع منطقه دنبال براندازی حکومت بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: وحدت باید حول محور انقلاب، شهداء  و رهبری باشد و بعضی دنبال این هستند که کسی دنبال فتنه گران حرف نزنند که این وحدت نیست و اگر کسی بخواهد در مقابل این ها سکوت کند، خیانت است.

وی افزود: معیار وحدت و شاخص وحدت رهبری و شهدا هستند و هرکسی در این راه قدم بردارد قدم هایش روی چشم است.

حجت الاسلام  خاضع با اشاره به برگزاری مراسم 9 دی در استان به تشریح برنامه های این روز پرداخت و گفت: برگزاری نمایشگاه راه و بیراهه در مصلی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، ایراد سخنرانی در روز 8 دی نماز جمعه، برگزاری حلقه های صالحین، تولید و محتوای اندیشه  در فضای مجازی، برگزاری و نشست های بصیرتی در مساجد، انتشار مقالات با موضوع 9 دی و اعزام سخنران به شهرستانها است.

وی با اشاره به بزرگداشت این مراسم گفت: سخنران 9 دی ضرغامی رییس شورای عالی مجازی و رییس سابق صدا و سیمای کشور خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی