نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1396 - 15:30
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت گفت: با هدف حفط آمادگی نیرو‌های امدادی، کادر پزشکی و درمان دربرابر حوادث و بلایا مانور مشترک زلزله، امداد و نجات در مدرسه شهید ربانی نازنگون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز؛  صبح امروز سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت گفت: با هدف حفط آمادگی نیرو‌های امدادی و کادر پزشکی و درمان دربرابر حوادث و بلایا مانور مشترک زلزله، امداد و نجات در مدرسه شهید ربانی نازنگون برگزار شد.

 

 

فرشاد رستمی افزود: این مانور مشترک با همکاری شبکه بهداشت ودرمان، خانه بهداشت نازنگون، آموزش وپرورش و هلال احمر این شهرستان برای اولین بار در سطح روستاهای دور از مرکز شهر انجام گرفت که توان و واکنش نیرو‌ها در مناطق روستایی وقدیمی مورد ارزیابی قرار بگیرد ودانش آموزان روستاها هم از این آموزش‌ها استفاده کنند.

 

 

اطفاء حریق، آموزش امدادی وپزشکی، امداد و کمک رسانی و نجات افراد، حمل وانتقال مصدومان فرضی با برانکارد و آمبولانس، از جمله برنامه‌های این مانور مشترک در نازنگون بود که به مدت ۲ ساعت از ۹ صبح تا ۱۱ ظهر انجام شد.

 

رستمی یادآور شد: کسب مهارت‌های لازم برای کاهش تلفات احتمالی ضرورت دارد و هرچه مانور امداد و نجات به واقعیت نزدیک‌تر باشد، آمادگی بیشتری برای برخورد با سوانح و حوادث ایجاد می‌شود.

 

روستای نازنگون بین دوشهرستان چرام وباشت و در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر باشت قرار گرفته است.

 

تصاویر:

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی