نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1396 - 18:01
تعدادی از آبداران شهرستان بهمئی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ،از عدم پرداخت حقوق خود در 9 ماه گذشته علی رغم قول وزیر نیرو شکایت کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ آبداران اداره آبفای روستایی شهرستان بهمئی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه خود در دفتر امام جمعه شهر لیکک تجمع کردند.

آبداران آبفای روستایی بهمئی 15نفر هستند که به کارهای تقسیم آب و تعمیرات در سطح شهرستان اشتغال دارند.

این افراد با گلایه از عدم پرداخت به موقع حقوق خود گفتند: ما هر کدام در بخشی از روستاهای شهرستان مشغول به کار هستیم و عده ای از ما سابقه بالای 15 سال کار در این شغل را داریم اما همچنان مورد بی مهری قرار می گیریم.

یکی از آبداران به امام جمعه شهر لیکک گفت:از سال 93 حقوق ما را به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار کردند اما از سال قبل4ماه طلبکار هستیم در صورتی که پیمانکار سال گذشته با اداره کل آبفای استان تسویه کرد اما حقوق معوقه ما به دستمان نرسید.

آبداران از 9ماه معوقات حقوق خود گلایه کردند و گفتند: در سال جدید هم الان 5 ماه است که حقوقی دریافت نکردیم ؛به هر کس مراجعه کردیم جواب قانع کننده ای به ما نداد، به مدیرعامل اعتراض می کنیم، می گوید حقوق شما با پیمانکار است، پیمانکار هم می گوید با مدیرعامل است.

آبداران با اشاره به شرایط سخت زندگی خود گفتند: رئیس اداره آبفای شهرستان هم اعلام کرد که کاری از دست او بر نمی آید ؛از امام جمعه محترم شهرستان می خواهیم تلاشی کند که اگر به نتیجه نرسد ما مجبوریم دست از کار بکشیم و پمپ های آب روستایی شهرستان را خاموش کنیم.

این افراد با بیان اینکه سه بار به فرمانداری مراجعه کردیم اما سهل انگاری کردند و به جواب قانع کننده ای نرسیدیم، گفتند: بالای 4میلیون تسهیلات معوقه داریم ؛ما بتوانیم یک یا دو ماه از مغازه ها قرض بگیریم اما نمیدانیم برای برخی از مشکلات ضروری زندگی از کجا هزینه کنیم.

آبداران بهمئی در ادامه اعتراض خود گفتند: ما شبانه روز تلاش می کنیم و زجر می کشیم و به حداقل حقوق هم راضی هستیم اما متاسفانه همین حداقل حقوق ما را هم به ما نمی دهند.

این در حالی است که وزیر نیرو در سفر اردیبهشت ماه امسال به کهگیلویه و بویراحمد در خبری با تیتر" حقوق معوقه آبداران کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس قول داد که معوقات حقوقی آبداران استان را پیگیری کند اما با اینکه نزدیک به 8ماه از سفر چیت چیان به استان ما می گذرد، همچنان قول وزیر عملی نشده است.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی، امام جمعه شهر لیکک به آبداران معترض بهمئی قول داد که در اسرع وقت از حقوق آنها دفاع کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی