نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. دى 1396 - 7:55
حجت الاسلام مهدی طائب گفت: تا به حال ما از خود شخص رئیس جمهور و کسانی که با دولت همکاری می کنند نشنیده ایم که با قوت بگویند حصر باید شکسته شود و یا با حصر افراد خاطی مخالفیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار و استاد حوزه و دانشگاه در ارتباط با موضوع حماسه 9 دی به این پایگاه خبری گفت: غرب بویژه در راس آنها آمریکا و اسرائیل درصدد بودند که به کمک منافقین داخلی، نظام جمهوری اسلامی ایران را در فتنه 9 دی سرنگون و یا دچار اختلال شدید نمایند.

 

فرمانده قرارگاه عمار یادآور شد: در این  موضوع  منافقین مخصوصا وابسته های سازمان مجاهدین خلق به مسئولیت مسعود رجوی نقش بسزایی در ارتباط و همکاری با آمریکایی ها و صهیونیستی ها داشتند و از این قرار برخی از نفوذی ها سابقه همکاری با منافقین نداشتند اما در همفکری با آمریکایی ها همانند آنها بودند.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: این افراد فتنه گر زمینه ساز آن اقدام بزرگ آمریکا و اسرائیل در نقش آفرینی 9 دی بودند که در یک هماهنگی و برنامه ریزی معینی که باعث شد  رسانه های آمریکایی- اسرائیلی هدایت و کنترل و پشتیبانی این جریان را به عهده بگیرند.

 

وی گفت:  تعدادی از مرفعین بی درد هم  که رفاه و آسایش هنگفتی را به دست آورده  و به دنبال چپاول بیشتری بودند با افراد آشوب گر به خیابان ها ریخته و با آنها همنوایی کردند و جریان اغتشاش بزرگ 9 دی  را در تهران بوجود آوردند. البته عده ای هم به دلیل اینکه از واقعیت این واقعه و ماهیت افراد فتنه گر اطلاعی نداشتند و مشکلاتی را در زندگی و یا نارسایی هایی  دیده بودند با اینها همراه شدند و تقریبا دشمن را به یک امیدواری منتها کاذب رسانده بودند.

 

طائب ادامه داد:  دشمن فکر کرد این حرکت ریشه در ذات مردم ما و در حرکات توده ای مردمی جای دارد که به یاری خداوند تمامی دشمنان انقلاب با آن حرکت عظیم مردم وفادار به این نظام در نقاط مختلف کشور از هشتم تا نهم دیماه تمام این سراب ها درهم ریختند و متوجه شدند که تصور اشتباهی داشتند.

 

وی ذکر کرد: البته این فایده را داشت که دست منافقین و نفوذی ها تا حدودی باز شد و دراین صراط نافرجام شناسایی شدند و مابقی انها سعی کردند شیوه های خودشان را عوض بکنند و از راههای دیگری به نیات پلیدشان دست بیابند.

 

فرمانده قرارگاه عمار بیان نمود:  خود آقای میرحسین موسوی در یک مصاحبه ای که انجام داده بود از ایشان سئوال شد که شما ادعا دارید در جریان انتخابات تقلب شده است و انتخابات باید ابطال شود، حالا اگر این انتخابات را باطل کردند و مجددا انتخابات برگزار شد و شما رای نیاوردید بعد از این نظرت چه هست؟ وی در جواب سئوال خبرنگار گفت: باز هم می گویم در انتخابات تقلب شده است.

 

حجت الاسلام طائب ادامه داد: ما میدانیم که این شعار تقلب را آمریکا و اسرائیل به منافقین دیکته کردند که به این طریق پایه شورش را برنامه ریزی نمایند و نفوذی ها داخل کشور هم این شعار را به تبعیت از دشمنان خارجی ادامه دادند، داستان فتنه گرها داستان تقلب در انتخابات نبود بلکه هدف آنها قصد براندازی حکومت را داشتند.

 

 این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: فتنه گرها شعار تقلب در انتخابات را بهانه ای برای کار شورش و اغتشاش قرار داده بودند و این درحالی بود که خودشان می دانستند موضوع تقلب را دروغ می گویند، بعضی از فتنه گرها لایه های دوم و سوم شان بعدها اعتراف کردند که در انتخابات تقلب نشده بود و معلوم شد که این شعار تقلب تنها یک ابزاری برای انها بوده است.

وی ذکر نمود: اگر حامیان سران فتنه عقیده دارند که حصرشدگان باید در دادگاه علنی محاکمه شوند پس این امر مربوط می شود به شورای امنیت ملی که قوی ترین دادگاه محکمه پسند با همه  شرایط امور است و اگر بخواهند این کار عملی شود باید این شورا که شامل اعضای مختلفی از دادستان گرفته تا وزراء و نهایتا رئیس جمهور است این امر را بررسی نمایند.

 

مهدی طائب افزود:  بنابراین هیئت منصفه با تجمیع اطلاعات مورد نظر اقدام به حصر سران فتنه کرده اند، بالاخره مگر دادگاهی از این قوی تر وجود دارد! در همه دنیا دادگاهها در برابر شورای امنیت ملی کشورشان سرتعظیم فرود می آورد.

 

این تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: تا به حال ما از خود شخص رئیس جمهور و کسانی که با دولت همکاری می کنند نشنیده ایم که با قوت بگویند حصر باید شکسته شود و یا با حصر افراد فتنه گر و خاطی مخالفیم و یا این قضیه را در شورای امنیت ملی مطرح کرده ایم که این شورا به آن رای داده است و یا نداده است.

 

حجت الاسلام مهدی طائب در پایان چنین بیان کرد: قضیه حصر مسئله ای هست که بحثش برای بعضی ها مفید، آبرو و یا دارای پلکان سیاسی است، توصیه حقیر به مردم همیشه در صحنه کشور ایران این است که  در جهت بالا بردن بصیرت و ایمان بیش از حد به نفس الهی کوشش  نمایند که نظام ما با تمام این دسیسه ها و نفوذی ها و تلاش های منافقین، ابرقدرتها و قدرتهای منطقه ای همراه آنها تا به حال توانسته است از تمامی این موانع عبور نماید و مصمم و سربلند برای رسیدن به هدف خویش گام محکم بردارد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی