نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. دى 1396 - 16:22
مسئول دفتر امام جمعه چرام با بیان اینکه فتنه ۸۸ برگرفته از جریان ها و سیستم استکبار جهانی و برای براندازی نظام بود،بیان کرد: حماسه ۹ دی بساط فتنه وفتنه گران را در هم پیچید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛مسئول دفتر امام جمعه چرام در گفتگو با چرام با بیان اینکه فتنه ۸۸ برگرفته از جریان ها و سیستم استکبار جهانی و برای براندازی نظام بود،بیان کرد: حماسه ۹ دی بساط فتنه وفتنه گران را در هم پیچید.

 

نعمتی در ادامه افزود: ۹ دی درس بزرگی به همه ما داد و آن درس بزرگ این است که دشمنان و دوستان واقعی ملت را بشناسیم.

 

وی عنوان کرد: فتنه گران در سال ۸۸ اصل نظام، ولایت فقیه، وحدت و انسجام ملی کشور را هدف قرار دادند و ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی ماه با حماسه‌ای فراموش نشدنی آتش فتنه‌ها را برای همیشه خاموش کردند.

 

این مسئول، افزود: ملت ایران هم به عوامل فتنه و هم به کسانی که قصد براندازی نظام را داشتند با اقیانوسی از بصیرت و آگاهی پاسخی دندان شکن دادند.
 

نعمتی ادامه داد: علل و عوامل فتنه سال۸۸ باید برای عموم مردم تبیین و تشریح شود تا ملت با بصیرت در خصوص فتنه های جدید آمادگی داشته باشند.

 

وی  گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

مسئول دفتر امام جمعه چرام در پایان این گفتگو بیان کرد: مهم ترین شاخصه حماسه ۹ دی، ولایت پذیری است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا