نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1396 - 10:47
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
حماسه 9 دی سیل خروشانی بود که منجلاب فتنه گران را از بین برد
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حماسه 9دی را به سیل خروشانی تشبیه کرد که منجلاب فتنه و فتنه گران را با خود برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل سرهنگ انصاری صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات شهرستان بویراحمد با اشاره به نزدیک بودن سالروز حماسه 9 دی و روز بصیرت گفت: امام حسین (ع) سفیر خود را به کوفه فرستاد که مردم با او بیعت کنند اما دیدید که مردم کوفه به چه شکلی با اباعبدالله الحسین (ع) و سفیرش برخورد کردند؟ اما در واقعه 9 دی بدون اینکه سفیری وجود داشته باشد ، مردم آمدند و با ولایت فقیه بیعت کردند .

 

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: 9 دی روزی است که آب رفته به جوی بازگشت و مردم با آرمان های انقلاب بیعت کردند  و بر این بیعت استوار ماندند .

 

انصاری خطاب به فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات گفت: شما به عنوان کسانی که عصاره و سرپنجه های بسیج هستید باید روشنگری و بصیرت افزایی کنید، و در واقع همه ما مسئول هستیم و حتی اگر سکوت کنیم ، این سکوت ممکن است کمک به دشمنان نظام باشد .

 

 وی افزود: کارنامه هشت ساله جنگ را که نگاه می کنیم به خود می بالیم، نه دی به عنوان روز بصیرت نامگداری شد و در آن روز مردم به امام(ره) و انقلاب دوباره لبیک گفتند، شما فرماندهان بسیج ادارات باید بصیرت دهی کنید و روشنگری انجام دهید .

 

سرهنگ انصاری حماسه ملت در 9دی را مانند سیل خروشانی عنوان کرد که منجلاب فتنه و فتنه گران را با خود برد و یک بار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کرد .

 

وی در ادامه با اشاره به سکوت بعضی از خواص گفت: این سکوت باعث شد رهبر انقلاب آن سخنرانی کوبنده را در نماز جمعه تاریخی بعد از انتخابات سال 88 انجام دهد .

 

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: دشمن به بهانه های مختلف دشمنی و عناد خود را بر ما روا داشته است ولی جنگ اصلی، جنگ اسلام و کفر است و آن ها با اسلام مخالف هستند. در حالی که ایران ، زمانی به عنوان ژاندارم منطقه و پایگاه استکبار در منطقه بود، اما امروز شاهد هستیم به ام القرای اسلام تبدیل شده است و حالا جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و دشمنان اسلام و انقلاب در اوج ذلت قرار دارند .

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی