نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1396 - 10:56
بخشدار سرفاریاب به اختصاص 7 میلیارد ریال اعتبار توسط مدیرکل دفتر روستایی استانداری به دهیاری های سرفاریاب اشاره کرد و از اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو در این بخش خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ دقایقی پیش غلام حسین آتش سودا در جمع خبرنگاران با بیان احداث جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب بیان کرد: باتوجه به بافت فیزیکی روستای گرگیو‌ که به صورت هرمی بنا شده است، احداث خیابان های روستا کار ظریف و هزینه برداری بوده که در سالیان گذشته چندان توجهی به آن نشده بود.

 

بخشدار سرفاریاب ادامه داد: از ابتدای پذیرش مسئولیت باتوجه به قولی که به مردم روستا داده بودم، به دنبال احداث این جاده بودیم که به لطف خداوند امسال و طی دو هفته اخیر موفق شدیم از محل اعتبارات دهیاری روستا کار احداث این خیابان را شروع کنیم.

 

رییس شورای اداری بخش سرفاریاب گفت : ما ابتدا بازگشایی مسیر را با کمک و همکاری اهالی روستا و زمین لازمی را که دراختیار ما گذاشتند، انجام دادیم و سپس دیوار حایل به طول ۲۰۰ و ارتفاع ۲ تا ۴ متر احداث کردیم.

 

این مسئول عنوان کرد:هم اکنون پیمانکار در حال فعالیت است که کار مخلوط ریزی را تکمیل و تحویل دهد و امیدواریم تا ده روز آینده فاز اول کار که تا پایان مخلوط ریزی و تسطیح هست، تکمیل شود تا مردم به راحتی بتوانند از این خیابان استفاده کنند .

 

نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب طول این خیابان را ۷۰۰ متر و عرض آن‌ را ۱۰ متر عنوان کرد و افزود : طبق رایزنی هایی که با فرماندار شهرستان ، بنیاد مسکن و نیز نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم ،قول همکاری دادند تا پس از تکمیل مخلوط ریزی کار زیرسازی و آسفالت این مسیر با تامین قیر رایگان توسط نماینده ، تامین اعتبار لازم توسط فرماندار به کارفرمایی بنیاد مسکن شهرستان انجام گیرد .

 

آتش سودا در پایان ضمن تشکر از مدیرکل دفتر روستایی استانداری بخاطر تخصیص اعتبارات به دهیاریهای بخش سرفاریاب افزود : در سال جاری تاکنون قریب 700 میلیون تومان از طریق دفتر روستایی به دهیاریهای این بخش تخصیص داده شده و کارهای مهمی در روستاها در دست اجراست که به موقع اطلاع رسانی خواهند شد.

 

تصاویر:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی