نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1396 - 19:04
مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری مطالبات مردمی توسط مسئولین اشاره کرد و از برخورد قانونی با تجمع کنندگان غیرقانونی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل چندروزی است مردم برخی از شهرهای کشور، در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی و رکود در بازار درخواست های خود از دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بیان کردند.

 

معترضان در این تجمعات از دولت می خواهند تا با عملی کردن وعده های انتخاباتی اش،روند بهبود اقتصادی کشور را سرعت بخشیده و مانع افزایش قیمت در کالای اساسی و مورد نیاز مردم شود.

 

به همین دلیل خبرنگار چهارفصل به سراغ مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفت و نظر وی را درباره این تجمعات جویا شد .

 

حجت الاسلام میرمحمدی ضمن اعلام بی اطلاعی از جزئیات اتفاقات پیش آمده، گفت: این مسائل چیزهایی نیستند که بخواهیم ذهنمان را درگیر آن کنیم و معمولا از این موارد پیش می آید که البته ممکن است دشمنان انقلاب و نظام و استکبار جهانی از این موضوع سوءاستفاده کنند .

 

وی افزود: باید کسانی که چنین حرکاتی را انجام می دهند باید مواظب باشند و بدانند که این کارها چه خسارات و مشکلاتی را ایجاد می کند و در چنین حرکت هایی، ممکن است افرادی بدون آگاهی وارد این مسائل شوند که باید خیلی دقت کنند در زمین دشمن بازی نکنند.

 

میرمحمدی در ادامه گفت: اگر این تجمعات توسط اصناف خاصی صورت می گیرد و مطالباتی دارند ، باید توسط مسئولین رسیدگی شود و مشکلات آن ها را حل کنند و نباید از این حرکات مردم که هیچ گونه جنبه سیاسی ندارد، استفاده و بهره برداری سیاسی کنند اما اگر این تجمعات سازماندهی شده باشند باید با آن ها برخورد قانونی صورت گیرد .

 

مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار کرد: همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و کاری صورت نگیرد که به این انقلاب و نظام اسلامی که ماحصل خون هزاران شهید است خدشه ای وارد شود .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی