نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1396 - 13:53
و تاریخ تکرار می شود تا باز داستان خوارج و سنگ اندازی منافقانی را به نمایش گذارد که با روی گردانیدن از اسلام عاشورایی، نماد کفر را در برابر اسلام به نظاره می نشینیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ نهم دیماه 88 اوج خباثت مزدوران خارجی با همدستی خود فروختگان داخلی نمایشی بود برای بصیرت افزایی مردمانی که از ترفند و حیله  دشمنان شوکه شده بودند. کسی در باورش نمی گنجید که یاران به ظاهر انقلاب فریاد منافقان انقلاب شده اند  و در خیابان ها به آشوب گری و اغتشاش بپردازند.

 سیاست زدگی و روی گردانیدن از منشور اخلاقی و پایبند نبودن  به قانون اساسی نشانه مرتدین از صراط ولایتی بود که به ظاهر دم از دموکراسی  و مردم سالاری را می زدند. اگر بصیرت مقام معظم رهبری نبود بدون تردید جان مایه این نظام اسلامی را که دستاورد خون هزاران شهید جان برکف است را به بهای اندکی فروخته بودند.

و تاریخ تکرار می شود تا باز داستان خوارج و سنگ اندازی منافقانی را به نمایش گذارد که با روی گردانیدن از اسلام عاشورایی، نماد کفر  را در برابر اسلام به نظاره می نشینیم.

حماسه 9 دی آوردگاه خودشیفتگانی بود که با نام اسلام  پرچم توحیدی را علم کردند و فریاد توخالی و بی محتوایی را با نام دموکراسی سر دادند تا در این بلواهای ساختگی آب را گل آلود نمایند و در پشت پرده خواب دیگری برای اربابان خود ببینند.

آری؛ مردم همیشه در صحنه و عاشق به نظام و ولایت در این حماسه تاریخ ساز به دشمنان قسم خورده انقلاب نشان دادند که برای صیانت و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در همه حال آماده جانفشانی و آماده باش کامل هستند. مردمی از جنس بصیرت و روشنگری که با به صحنه آمدن نشان دادند که برای غرب و هم پیمانان داخلی شان جایی پایی دیگر نخواهد بود و در این میان زالو صفتانی که چشم طمع به سرنگونی آرمان های بلند انقلاب و شهیدان دوخته بودند راه به جایی نخواهند برد.

حماسه 9 دی و حضور عاشورایی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز تاریخی در سال  1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّن دیگری در کتاب افتخارات مردم مومن و انقلابی کشورمان به حساب می‌آید


 این حماسه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر فتنه‌گران در مقابل دین آنها بایستند اینان در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد


به نظر می‌رسد هرچه از زمان وقوع این حماسه باشکوه می‌گذرد بازخوانی آن ضرورتی مضاعف می‌یابد. چراکه عده‌ای از حامیان فتنه 88 و یا ساکتین بی‌بصیرت آنکه این روزها به پست و مقامی رسیده‌اند، می‌خواهند با سوء استفاده از جایگاه خویش رنگ فراموشی بر فتنه مذکور و خیانت سرانش و به تبع آن حماسه الهی 9 دی بپاشند و یا آن را به یک حادثه انتخاباتی تقلیل دهند تا به زعم خویش آن فتنه‌گری‌ها و جسارت‌ها و خیانت‌ها مشمول مرور زمان شده و در نهایت به ورطه نسیان بیفتد، گرچه به اینان باید متذکر شد زهی خیال باطل که عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری!

به هرحال؛ تاریخ نشان داده است که دشمنان فتنه گر در هر زمان و مکانی در کمین اسلام نشسته اند تا از کوچکترین بهانه های واهی راهی برای ضربه زدن به اسلام را بیابند و وظیفه آحاد مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران است تا روزنه های نفوذی را با بصیرت بی مثال خویش برای همیشه سد نمایند.

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی